| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Inovacijski trendi v trgovini na drobno
Avtorji:ID Kojc, Katja (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kojc_Katja_2021.pdf (1,35 MB)
MD5: A1963FD955E4DB9BAD1F3094ED132640
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Za obstoj na konkurenčnem trgu trgovcev na drobno se podjetja poslužujejo različnih tehnik nadgradnje obstoječih sistemov in privabljanja kupcev. Sledenje trendom, ki trenutno obstajajo in uvajanje inovacij pa trgovini omogočata storiti le to. Premik iz tradicionalne fizične oblike trgovin na spletno prodajo je eden najbolj tipičnih primerov digitalizacije v gospodarstvu in družbi. Sistemi, ki so tehnološko sodobno podprti in se konstantno razvijajo, uporabnikom omogočajo učinkovitejše delovanje, lažji in boljši dostop do večjega števila informacij ter razvijanje. Prej poznana oblika trgovine na drobno, ki se je začela razvijati v času merkantilizma, je skozi zgodovino spreminjala gospodarstvo in se je skupaj z družbami tudi spreminjala.
Ključne besede:trgovina na drobno, digitalizacija, spletna prodaja, Industrija 4.0, inovacije, pandemija.
Leto izida:2021
Založnik:K. Kojc
Izvor:[Maribor
UDK:658.871
COBISS.SI-ID:84306691 Novo okno
Datum objave v DKUM:10.11.2021
Število ogledov:262
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:20.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Innovative trends in retail trade
Opis:To survive in a competitive retail market, companies use a variety of techniques to upgrade existing systems and attract customers. However, following the trends that currently exist and introducing innovations allow sellers to do just that. The shift from a traditional form of stores to shopping online is one of the most typical examples of digitalization in the economy and society. Systems that are technologically modern and are constantly evolving, allowing users to operate more efficiently, easier, and have better access to more information and development. Previously known forms of retail, which began to develop during the era of mercantilism, have changed the economy throughout history and also changed together with society.
Ključne besede:retailing, digitalization, online sales, Industry 4.0, innovations, pandemic.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici