| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Reklamacija kot dejavnik izboljševanja kakovosti storitev v turizmu : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Avtorji:Žvab, Nadja (Avtor)
Gomišček, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 11600Zvab.pdf (434,37 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Ključne besede:kakovost storitev, turizem, reklamacija, pritožba
Leto izida:2005
Založnik:[N. Žvab]
Izvor:Kranj
UDK:005.1
COBISS_ID:4523795 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9YOH1DHN
Število ogledov:2524
Število prenosov:412
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici