| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Strateški marketinški načrt za izdelek podjetja x
Avtorji:Ošlak, Jan (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Oslak_Jan_2021.pdf (1,68 MB)
MD5: 799780BAFE7BD7D940BDA6C80BAFB0E1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Živimo v obdobju digitalizacije in globalizacije. Podjetja se iz dneva dan večajo in na novo ustanavljajo. Zaradi tega število konkurentov na posameznih trgih iz dneva v dan povečuje. Podjetja, ki želijo biti uspešna na dolgi rok, morja vse več sredstev vlagati v strateško načrtovanje in vedeti kaj bo jutri in ne kaj je danes. V teoretičnem delu je podrobneje opisan proces strateškega načrtovanja marketinga. Zajeli smo najpomembnejše faze: strateška analiza, strateška diagnoza, strateško načrtovanje in izdelava strateškega marketinškega načrta. V praktičnem delu smo izdelali marketinški načrt ta podjetje v povezavi z njihovim izdelkom. Podjetje Struc Muta, kmetijska mehanizacija s svojo blagovno znamko Struc Muta prodaja izdelke male kmetijske mehanizacije. V praktičnem delu so predstavljene prednosti in slabosti podjetja ter priložnosti in nevarnosti, ki se navezujejo na notranje in zunanje okolje podjetja.
Ključne besede:Ključne besed: strateški marketing, strateško načrtovanje marketinga, kmetijska mehanizacija, rotacijski mulčer
Leto izida:2021
Založnik:J. Ošlak
Izvor:[Maribor
UDK:339.13
COBISS_ID:81192707 Novo okno
Število ogledov:92
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:17.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategic marketing plan for product x
Opis:We live in an age of digitalization and globalization. Companies are growing day by day and re-establishing themselves. As a result, the number of competitors in individual markets is increasing day by day. Businesses that want to be successful in the long run need to invest more and more in strategic planning and know what what will be tomorrow and not is today. The theoretical part describes in more detail the process of strategic marketing planning. We covered the most important phases: strategic analysis, strategic diagnosis, strategic planning, and development of a strategic marketing plan. In the practical part, we made a marketing plan for this company in connection with their product. The company Struc Muta, agricultural machinery, sells products of small agricultural machinery with its brand Struc Muta. The practical part presents the advantages and disadvantages of the company and the opportunities and threats related to the internal and external environment of the company.
Ključne besede:strategic marketing, strategic marketing planning, agricultural machinery, rotary mulcher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici