| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje na primeru podjetja Mik celje
Avtorji:ID Šibila, Manuel (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Sibila_Manuel_2021.pdf (1,13 MB)
MD5: 40C546A31B4591FB613A752441E7AF0A
PID: 20.500.12556/dkum/cfe6831a-c68c-411b-9038-abbefd02e4cf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinško komuniciranje je del marketinga in je bistvenega pomena za organizacije. Pravzaprav je način, s katerim se organizacije oblikujejo v očeh odjemalcev, informirajo, in jih nagovarjajo. Opišemo ga lahko tudi kot način, s katerim organizacije prihajajo v stik z zunanjo javnostjo. Brez marketinškega komuniciranja organizacija preprosto ne bo preživela in njen uspeh je močno odvisen od kakovosti ukrepov marketinškega komuniciranja. Zaradi globalizacije, zelo velikega konkuriranja in nasičenosti večine trgov je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vse organizacije in zato danes ni dovolj le izvajati marketinško komuniciranje, ampak je to treba tudi dobro načrtovati, usklajevati ter izvajati na metodičen in inovativen način. V ospredju morajo biti odjemalci in zadovoljevanje njihov potreb, ker to omogoča dolgoročni uspeh. V diplomskem delu sem v prvi fazi opredelil teoretična izhodišča, v drugi pa podal praktični primer na primeru podjetja MIK Celje. V teoretičnih izhodiščih sem najprej opisal vse, kar je potrebno, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje in nato še samo področje. V praktičnem delu sem predstavil podjetje MIK Celje ter na podlagi teoretičnih izhodišč pripravil program marketinškega komuniciranja.
Ključne besede:marketing, marketinško komuniciranje, program marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Šibila
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79772 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:81197571 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:1007
Število prenosov:127
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication on the example of the company Mik celje
Opis:Marketing communication is an important part of marketing. It is essential for its success. We can describe it as a method of interaction with the world. Through marketing communication, they aspire to inform, appeal, convince, persuade, and many other things. We could also describe it as a way to connect with the inner and outer audience. Without it, an organization just could not survive because it is just too important. Nowadays, however, because everyone does it, organizations need to aspire to do better than the competition. Therefore, they plan, coordinate, innovate, use methodical approaches, and try to be clever about it. For long-term success, organizations have to focus on consumers and their needs and think of ways to satisfy their needs better than the competition does. In the first chapter of my bachelor’s thesis, I will write about the theory and the topic of marketing communication. In the second part, I will present MIK Celje company and a marketing communication program on a practical example based on MIK Celje.
Ključne besede:marketing, marketing communication, marketing communication program, promotion tools.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici