| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Odločitveni model za oceno uspešnosti oglaševalske akcije : diplomsko delo univerzitetnega študija
Avtorji:Milak, Drago (Avtor)
Rajkovič, Vladislav (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 11587Milak.pdf (466,14 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Ključne besede:ekspertni sistemi, večparametrsko odločanje, odločitveni modeli
Leto izida:2005
Založnik:[D. Milak]
Izvor:Kranj
UDK:004
COBISS_ID:4520211 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8RA6CD36
Število ogledov:2124
Število prenosov:305
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici