| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj družinske pismenosti pri malčkih : diplomsko delo
Avtorji:ID Mramor, Mojca (Avtor)
ID Haramija, Dragica (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mramor_Mojca_2021.pdf (3,48 MB)
MD5: BB9A40DE5AA378E0AD16E56387E63F39
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen zaključnega dela z naslovom Razvoj družinske pismenosti pri malčkih je znotraj družinskega okolja spodbuditi skupno branje ter sodelovanje več generacij. V ta namen je navedena raznolika in kakovostna otroška literatura ter nabor dejavnosti, ki jih zajema družinska pismenost. Delo je ustvarjeno z željo po ozaveščanju in opolnomočenju staršev oz. otrokovih pomembnih odraslih o esencialnosti družinske pismenosti in vrednosti slednje za otrokov razvoj. V teoretičnem delu je tako predstavljen pojem družinske pismenosti in njena vloga pri otrokovem razvoju. Predstavljeni so gradniki bralne pismenosti in veščine, ki naj bi jih malček znotraj teh usvajal. Opredeljena je slikanica in navedene iztočnice, na katere se lahko opremo ob iskanju kakovostnih slikaniških del. Pri raziskovanju so uporabljene deskriptivna metoda, metoda klasifikacije, metoda analize, metoda sinteze, komparativna metodo in metoda praktičnega dela. V praktičnem delu diplomske naloge je opravljena multimodalna analiza štirih izbranih slikanic. Sledi šest povzetkov iz del izvirajočih dejavnosti, ki so izvedene na neslučajnostnem vzorcu treh malčkov, in opis odzivov otrok. Poudarjen je model celostnega branja slikanice. Ugotovljeno je, da malčki, ob prisotnosti njemu pomembnih odraslih, z veseljem sodelujejo v dejavnostih družinske pismenosti. Pri tem so potrebne prilagoditve glede na otrokov razvoj. Posega se po kakovostnih delih in otroka aktivno vključuje v dejavnosti. Malčki imajo branje radi in ob pozitivnih izkušnjah kažejo velik interes zanj.
Ključne besede:Družinska pismenost, kakovostna slikanica, multimodalna analiza, malčki, obravnava slikanice.
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Mramor]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 99, [5] str.,))
Izvor:Maribor
UDK:373.2:028.6(043.2)
COBISS.SI-ID:85195779 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.11.2021
Število ogledov:280
Število prenosov:167
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Development of Family Literacy among Toddlers
Opis:The purpose of the final work entitled The Development of Family Literacy among Toddlers is to encourage joint reading and multigenerational participation within the family environment. For this purpose, we cite a wide range of high-quality children's literature and a range of family literacy activities. Through our work we want to raise awareness and empower parents and the adults important to the child about the essentiality of family literacy and its value for the child's development. In the theoretical part, we introduce the concept of family literacy and its role in children’s development. Then we touch on the building blocks of reading literacy and the skills a toddler is supposed to acquire within them. We define a picture book and list the starting points that we can use when looking for quality picture books works. In the research we used the descriptive method, the method of classification, the method of analysis, the method of synthesis, the comparative method and the method of practical work. In the practical part of the diploma thesis, we performed a multimodal analysis of four selected picture books. This is followed by six summaries of the activities carried out on a non-contingency sample of three toddlers and a description of the children's responses. We emphasise the holistic picture book reading model. We find out that toddlers, in the presence of adults who are important to them, are happy to participate in family literacy activities. This requires adjustments according to the child's development. We look for quality work and actively involve the child in activities. Toddlers love reading and show a keen interest in it through positive experiences.
Ključne besede:Family literacy, quality picture book, multimodal analysis, toddlers, picture book reading.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici