| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Možnosti vzpostavljanja krizne komunikacije organizacij na socialnih medijih v logistiki
Avtorji:Gračner, Tadej (Avtor)
Gajšek, Brigita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Mlaker Kač, Sonja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Gracner_Tadej_2021.pdf (1,57 MB)
MD5: 72F7D434FEA25F8F16E4C9D57415EF7B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Dandanes podjetja poslujejo v okolju, ki predstavlja mnoge nepredvidljive situacije, katere lahko ogrozijo vsakodnevno poslovanje podjetij. K nepredvidljivim situacijam pa lahko zadnja leta štejemo tudi razna dogajanja na družbenih omrežjih, kjer ospredje predstavljajo uporabniki družbenih medijev. Zaradi omogočene svobode govora, hitre možnosti interakcije med uporabniki ter omogočenega hitrega širjenja informacij med uporabniki, družbeni mediji predstavljajo možnost hitrega sporočanja kriznih sporočil, vzpostavitev dvosmerne komunikacije med podjetjem in uporabniki ter dodaten dejavnik, ki pospeši ali podaljša trajanje krize. Krize so neizogiben del poslovanja vsakega podjetja v današnjem času. Zato so podjetja primorana predvidevati krize, se pripraviti na morebiten nastanek ali, če je možno, se jim izogniti. Kljub nevarnostim, ki jih povzroči kriza, krizni časi ponujajo tudi številne priložnosti dokazovanja strokovnosti. Tako teoretični del predstavlja ključne sestavne dele kriz, krizne komunikacije ter družbenih omrežij. V praktičnem delu so predstavljene ključne ugotovitve izbranih vzorcev člankov. Ugotovili smo, da družbeni mediji omogočajo podjetjem cenovno ugodne objave ključnih kriznih informacij, ki hitro potujejo do ciljnih skupin uporabnikov pri obveščanju o potencialnih nevarnostih. Omenjeno pa prinese hitre pozitivne rezultate v primeru uporabe ustrezne vrste družbenih medijev kot posamična izbira ali kot kombinacija različnih vrst družbenih medijev.
Ključne besede:kriza, krizna komunikacija, družbeni mediji, logistika, organizacija – podjetje
Leto izida:2021
Založnik:[T. Gračner]
Izvor:Celje
UDK:005.57
COBISS_ID:77680131 Novo okno
Število ogledov:140
Število prenosov:22
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Possibilities for establishing crisis communication of organizations on social media in logistics
Opis:Today, companies operate in an environment that presents many unpredictable situations that can jeopardize the day-to-day operations of companies. In recent years, unpredictable situations can also include various events on social networks, where social media users are at the forefront. Due to the enabled freedom of speech, fast possibility of interaction between users and fast dissemination of information between users, social media represent the possibility of fast communication of crisis messages, establishment of two-way communication between the company and users and an additional factor that accelerates or prolongs the crisis. We must not forget to mention that social networks also pose a risk of a crisis in the company. Such crises, which we call paracrises, have forced companies to create crisis plans that can prevent or. at worst, they reduce the negative outcomes of the crisis. Crises are an inevitable part of every business today. Therefore, companies are forced to anticipate crises, prepare for possible emergencies or, if possible, avoid them. Despite the dangers posed by the crisis, times of crisis also offer many opportunities to demonstrate professionalism. Thus, the theoretical part represents the key components of crises, crisis communication and social networks. The practical part presents the key findings of selected samples of articles. At the end of the master's thesis, they present detailed analyzes of findings with their own opinions, answers to research questions and the conclusion of the master's thesis with their own proposals for further research. We have found that social media allows companies to publish key crisis information at an affordable price, which travels quickly to target user groups when informing about potential threats. However, this brings quick positive results in the case of using the appropriate type of social media as an individual choice or as a combination of different types of social media.
Ključne besede:crisis, crisis communication, social media, logistics, organization - business.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici