| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Reprezentacija spola pri oglaševanju v izbranih katalogih igrač
Avtorji:Rizmal, Živa (Avtor)
Košir, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Rizmal_Ziva_2021.pdf (2,90 MB)
MD5: DD8DE1870AB3FE1D472949CAB7ADFFCF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Magistrsko delo obravnava reprezentacije dečkov in deklic v katalogih igrač Baby Center, izdanih med letoma 2010 in 2020. Igrače in njihovo oglaševanje predstavljajo pomemben vidik spolne socializacije, saj na otroke prenašajo družbene norme, vrednote in ideologije, vezane na spol. Namen zaključnega dela je bil raziskati, v kolikšni meri in na kakšen način so reprezentacije dečkov in deklic v izbranih katalogih igrač spolno (stereo)tipizirane in ali je v obdobju desetih let že prišlo do kakšnega premika k bolj spolno nevtralnemu oglaševanju igrač. Izvedli smo kvalitativno in kvantitativno analizo fotografij otrok. Izsledki raziskave kažejo, da so reprezentacije otrok v izbranih katalogih igrač večinsko spolno (stereo)tipizirane. Skladno s pričakovanji se dečki najpogosteje pojavljajo s stereotipnimi moškimi igračami, deklice pa s stereotipnimi ženskimi igračami. Raziskava je pokazala, da obstajajo manjši premiki k spolno nevtralnemu oglaševanju igrač, vendar da je še vedno veliko več spolno (stereo)tipiziranih kot spolno nevtralnih oglasov. Reprezentacije dečkov in deklic, ki potencialno razbijajo spolne stereotipe, smo večinoma našli v katalogih, izdanih med letoma 2015 in 2020. V prihodnje bi bilo smiselno spodbuditi oglaševalce, da dajo večjo vlogo spolno nevtralnim oglasom igrač.
Ključne besede:oglaševanje igrač, spol, spolni stereotipi, spolna socializacija, reprezentacije
Leto izida:2021
Založnik:[Ž. Rizmal]
Izvor:Maribor
UDK:316.346.2-053.2:[659.1:688.72](043.2)
COBISS_ID:75329539 Novo okno
Število ogledov:51
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Representation of Gender in Advertising in Selected Toy Catalogues
Opis:The master’s thesis considers the representations of boys and girls in Baby Center’s toy catalogues published between 2010 and 2020. Toys and their advertising represent an important aspect of gender socialization, as they transmit social norms, values, and ideologies relating to gender. The purpose of this thesis was to research to what extent and in what way are representations of boys and girls in selected toy catalogues gender (stereo)typified and whether any progress towards more gender-neutral toy advertising has been made in the past ten years. We conducted a qualitative and quantitative analysis of photographs of children. The research findings show that children’s representations in selected toy catalogues are mostly gendered. As expected, boys most often appear with stereotypical male toys and girls with stereotypical female toys. Research showed that there are slight shifts to gender-neutral toy advertising; however, there are still excessively more gendered-typed than gender-neutral ads. Representations of boys and girls that potentially break gender stereotypes were mostly found in catalogues published between 2015 and 2020. In the future, it would be reasonable to encourage advertisers to attribute a greater role to gender-neutral toy advertisements.
Ključne besede:toy advertising, gender, gender stereotypes, gender socialization, representations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici