| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpeljava t. i. "zelene učilnice z medpredmetnim povezovanjem" v učni sistem in njeni vplivi na učno uspešnost : magistrsko delo
Avtorji:ID Kadilnik, Veronika (Avtor)
ID Ambrožič-Dolinšek, Jana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kadilnik_Veronika_2021.pdf (1,93 MB)
MD5: 34CD859912084C999C3DBC693803BA5F
PID: 20.500.12556/dkum/25459d4f-65d0-4d47-b752-4ab2773427d0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu je predstavljeno vpeljevanje »zelene učilnice z medpredmetnim povezovanjem« v prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, ki smo ga izvajali na Osnovni šoli Pod goro v Slovenskih Konjicah, in sicer v prvem razredu. Namen magistrskega dela je spodbuditi šole, da učno snov sprejemajo v naravi z opazovanjem in izkustvenim učenjem in da bi v svoj učni proces vpeljali več dejavnosti zunaj, tj. z učenjem na praktični način. Cilj magistrskega dela je ugotoviti razlike v znanju učencev, ki so snov in znanje pridobivali na tradicionalni način v učilnici, in ga primerjati z znanjem učencev, ki so snov in znanje pridobivali na praktičen način z dejavnostmi zunaj učilnice. V enem razredu je bila učna snov na temo jeseni predelana zunaj v »zeleni učilnici«, drugi razred pa je kot kontrolna skupina enako snov oziroma sklop snovi predelal v učilnici na tradicionalni način. Učenje zunaj v »zeleni učilnici« je potekalo v parku v Slovenskih Konjicah, kjer smo za učence pripravili medpredmetno povezovanje na učno temo jeseni. S pred- in potestom smo ugotavljali razliko v znanju pri eksperimentalni in kontrolni skupini ter ovrednotili učni proces pri pouku v naravi. S formativnim spremljanjem učencev smo ugotavljali predznanje in komunicirali z otroki o novi snovi. Učenci so novo znanje pridobivali pri vseh predmetih prvega razreda. Za učence smo pripravili senzorno pot, ki jih je omogočila zaznavanje različnih tekstur naravnih materialov; pri matematiki so s pomočjo naravnih materialov (storži, vejice, kamni, vrvice itd.) sestavljali števila in šteli; pri slovenščini so spoznavali prvi, zadnji in srednji glas v besedi s pomočjo naravnih materialov in dramatizirali Mojco Pokrajculjo v naravnem okolju. Pri glasbi so učenci peli pesmice in si pomagali z ritmom, ki so ga ustvarjali s kamenčki, orehovimi lupinicami itd. Pri predmetu spoznavanje okolja so učenci spoznavali različne vrste dreves in listov itd., pri športni vzgoji pa so učenci uživali pri igrah v naravi in se sprostili. Ugotovili smo, da je znanje učencev, ki so snov pridobivali pri pouku izven učilnice v naravi, večje od znanja učencev, ki so snov pridobivali na tradicionalni način.
Ključne besede:prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, pouk izven učilnice, izkustveno učenje, medpredmetno povezovanje, formativno spremljanje, jesen
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Kadilnik]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 58 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-79641 Novo okno
UDK:37.091.3:374(043.2)
COBISS.SI-ID:86227459 Novo okno
Datum objave v DKUM:24.11.2021
Število ogledov:866
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The introduction of the so-called "green classroom with interdisciplinary integration" into the learning system and its impact on the learning performance
Opis:The master's thesis presents the introduction of a »green classroom with interdisciplinary integration« in the first educational cycle, which was carried out in the first grade at the Pod gora Primary School in Slovenske Konjice. The purpose of the master's thesis is to encourage schools to teach the learning content in nature through observation and experiential learning, and to introduce more outdoor activities into the learning process, i.e. through applied learning. The aim of the thesis is to identify differences in the knowledge of students who acquired material and knowledge in the traditional way in the classroom and to compare it with the knowledge of students who acquired material and knowledge in a practical way through outdoor activities. In one class, the learning content about autumn was acquired outside in the »green classroom«, while the other class, as a control group, acquired the same content or part of the content in the classroom in the traditional way. The outdoor learning in the »green classroom« was carried out at a park in Slovenske Konjice, where we had prepared interdisciplinary integration for students with the learning content of about autumn. The pretest and posttest were used to determine the difference in knowledge in the experimental and control group, and to evaluate the learning process in outdoor lessons. Through formative monitoring of students, we determined their prior knowledge and communicated with children about the new learning content. The students acquired new knowledge in all first grade subjects. We had prepared a sensory path for students, which enabled the perception of different textures of natural materials; in mathematics, they used natural materials (cones, twigs, stones, strings, etc.) to form numbers and counted them; in Slovene language, they learned the first, last, and middle sounds in words using natural materials, and dramatized the story of Mojca Pokrajculja in the natural environment. In music, the students were singing songs and were creating the rhythm by using pebbles, walnut shells, etc. In environmental education, the students learned about different types of trees and leaves, etc., and in physical education, students enjoyed playing in nature and relaxing. We established that the knowledge of students who acquired the learning content by learning outside the classroom in nature is greater than the knowledge of students who acquired the learning content in the traditional way.
Ključne besede:first educational cycle, outdoor education, experiential learning, interdisciplinary integration, formative monitoring, autumn


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici