| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poslovni učinki rabe umetne inteligence v CRM na primeru rešitve Salesforce
Avtorji:ID Gönc, Denis (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gonc_Denis_2021.pdf (1,92 MB)
MD5: C74F98A1BA6C252F76B0CE569B895962
PID: 20.500.12556/dkum/6327ef29-fa0d-4159-a501-4fba54436694
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo preučili rabo umetne inteligence (AI) v najbolj napredni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) Salesforce. Na konkurenčnem trgu kombinacija CRM-rešitve in AI omogoča, da podjetja izstopajo od povprečja in postanejo učinovitejša pri poslovanju ter zmanjšajo svoje stroške. Prodajnikom se s tem pristopom olajša delo, saj AI daje priporočila za najboljši naslednji korak, pripomore k oblikovanju nadzornih plošč in vpogledov ter omogoča izdelavo raznih napovednih modelov. Zaradi avtomatizacije se lahko osredotočajo na druga bolj pomembna opravila. CRM-rešitve so že v osnovi zelo napredne, vendar dodatek AI izboljša njihove zmogljivosti in podjetjem omogoča, da presežejo zastavljene cilje. V prvem delu magistrske naloge smo najprej preučili AI, predstavili njeno zgodovino, opisali področja rabe in najbolj znane ponudnike. Preučili smo tudi okrepitev varnosti in predpostavke različnih znanstvenikov o njenem razvoju v prihodnosti. V nadaljevanju smo preučili CRM-rešitve, njihove značilnosti, prednost in slabosti, zgodovino, trende ter opisali tudi njene največje ponudnike . V drugem delu smo opisali vodilno CRM-rešitev Salesforce, predstavili njene produkte, opisali skupne stroške lastništva teh produktov in utemeljili, zakaj spada med najbolj priljubljene CRM-rešitve na svetu. V nadaljevanju smo opisali Einstein AI, ki je vgrajena v jedro platforme Salesforce in s svojim naborom rešitev zagotavlja napredne zmogljivosti. Na koncu smo opisali 12 študij primerov, s katerimi smo ugotavljali, kako podjetja iz različnih panog uporabljajo Einstein AI v vodilni CRM-rešitvi in kakšne rezultate so s tem dosegli.
Ključne besede:umetna inteligenca, upravljanje odnosov s strankami, CRM, salesforce, Einstein AI, strojno učenje, globoko učenje, oblačna rešitev, študije primerov, poslovni učinki.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Gönc
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79621 Novo okno
UDK:004.8:658.89
COBISS.SI-ID:81616387 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.10.2021
Število ogledov:1166
Število prenosov:126
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business effects of artificial intelligence in crm solution salesforce
Opis:In the master's thesis, we examined the use of artificial intelligence (AI) in the most advanced customer relationship management (CRM) solution Salesforce. In a competitive market, the combination of CRM solutions and AI allows companies to stand out from the average and become more efficient in business and reduce their costs. This approach makes it easier for vendors to work, as AI gives recommendations for the best next step, helps design dashboards and insights, and enables the production of various forecasting models. Because of automation, they can focus on other more important tasks. CRM solutions are basically very advanced, but the addition of AI improves their capabilities and allows companies to exceed the set goals. In the first part of the master's thesis, we first studied AI, presented its history, described areas of use and the most well-known providers. We also examined the strengthening of security and the assumptions of various scientists about its development in the future. In the following, we examined CRM solutions, their characteristics, advantages and disadvantages, history, trends, and also described the largest providers of CRM solutions. In the second part, we described the leading CRM solution Salesforce, presented its products, described the total cost of ownership of these products and explained why it is one of the most popular CRM solutions in the world. The following is a description of the Einstein AI, which is built into the core of the Salesforce platform and provides advanced performance with its suite of solutions. Finally, we described 12 case studies to find out how companies from different industries use Einstein AI in a leading CRM solution and what results they have achieved with it.
Ključne besede:Artificial Intelligence, Customer Relationship Management, Salesforce, Einstein AI, Machine Learning, Deep Learning, Cloud Solution, Case Studies, Business Impacts.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici