| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Implementacija inteligentnega agenta za igro lažnivec na osnovi statističnega modela : diplomsko delo
Avtorji:ID Mikek, David (Avtor)
ID Mongus, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Mikek_David_2021.pdf (1,64 MB)
MD5: 2F14BAA1B2D3331879301BFE017A7686
PID: 20.500.12556/dkum/c4286b80-a9e5-46de-a169-fef2521d869e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Lažnivec je popularna igra s kartami za dva igralca, ki si med seboj razdelita karte in jih izmenično odlagata na kup. Pri sprejemanju svojih odločitev se odločata glede na število kart v rokah in na kupu ter glede na predvidevanje nasprotnikovih potez. V tem diplomskem delu smo predstavili lastno implementacijo igre, ki vključuje več vrst računalniških agentov, definiranih na osnovi statističnih modelov. Poleg tradicionalnih hevristik igranja smo za njihovo definicijo uporabili tudi genetski algoritem, kjer se uspešnost igranja agentov preverja s turnirjem. Slednjega smo izvedli po principu, da vsak igra z vsakim, in z igranjem agentov proti človeškemu nasprotniku. Rezultati igre med agenti so pokazali, da za igro lažnivec ne obstaja splošno najuspešnejša strategija, ki bi zagotavljala zmago v večini primerov. Rezultati igre proti človeškemu igralcu pa so razkrili ključno slabost statistično podprtih modelov, ki se niso zmožni prilagoditi spremembam v nasprotnikovi strategiji.
Ključne besede:lažnivec, igra s kartami, genetski algoritem, umetna inteligenca, računalniški agenti
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[D. Mikek]
Leto izida:2021
Št. strani:VI, 25 str.
PID:20.500.12556/DKUM-79581 Novo okno
UDK:004.8:794.4(043.2)
COBISS.SI-ID:89640195 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:903
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:24.07.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of intelligent agent for the Cheat card game based on statistical model
Opis:Cheat is a popular card game, where two players split a set of cards amongst each other and, one by one, place them on a pile. They base their decisions on the number of cards in their hands and on the pile, while also trying to anticipate their opponent’s moves. In this diploma thesis, we present a software implementation of the game, together with several types of computer agents, defined by statistical models. In addition to traditional heuristics, their definition was achieved using genetic algorithm, where success of the agents was assessed with a tournament amongst them as well as against a human opponent. The results of the games between the agents showed that, in general, there is no most successful strategy that would guarantee victory in most cases. On the other hand, the results of the game against the human opponent revealed a key weakness of statistical models, that is their inability to adapt to the changes in the opponent’s strategy.
Ključne besede:Cheat, Card game, Genetic algorithm, Artificial Intelligence, Software agents


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici