| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X
Avtorji:Pirih, Nika (Avtor)
Novak, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pirih_Nika_2021.pdf (1,24 MB)
MD5: CDE787934BE994A9DE0233C223662AE4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem povzemamo teoretična izhodišča o motivaciji, zadovoljstvu, nezadovoljstvu, motivacijskih dejavnikih in motivih. Namen naloge je ugotoviti stanje motiviranosti in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X in na podlagi rezultatov vodstvu podjetja podati predloge za izboljšavo. Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih sta ključna za dobro in natančno opravljeno delo, s katerim lahko podjetje dobro posluje. V drugem delu diplomske naloge smo ugotovili, da so v podjetju X zaposleni dokaj motivirani in zadovoljni, vendar bi lahko njihovo stopnjo motiviranosti ter zadovoljstva še povečali. Ugotovili smo, da so najbolj motivirani moški; zaposleni, stari 30-44 let ter nad 59 let; z višješolsko izobrazbo ter tisti zaposleni, ki so v podjetju do 5 let ter tisti, ki so zaposleni v režiji. Najbolj zadovoljne delavke pa so ženske; zaposleni, stari 30–40 let ter nad 59 let; zaposleni z visokošolsko in višješolsko izobrazbo; zaposleni, ki so v podjetju manj kot 5 let ter tisti, ki delajo v režiji. Podjetju X predlagamo, da vodje za povečanje motivacije pogosteje pohvalijo delavce za dobro opravljeno delo in vložijo več truda v motiviranje zaposlenih. Za povečanje zadovoljstva pa predlagamo, da se izboljša organizacija dela ter se zagotovi dodaten kader v obdobjih, ko se poveča količina dela.
Ključne besede:motivacija, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo.
Leto izida:2021
Izvor:Maribor
COBISS_ID:77549571 Novo okno
Število ogledov:157
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.07.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Motivation and satisfaction of employees in the company X
Opis:Our diploma thesis consists of two parts. The first consists of theoretical summaries of facts about motivation, satisfaction, dissatisfaction, motivational factors, motives. The purpose of the thesis is to determine the state of motivation and satisfaction of employees in company X, so we can make suggestions for improvement. Motivation and employee satisfaction are key to a job done well and accurately, with which the company can growl. In the second part of the diploma thesis, we found that the employees in company X are quite motivated and satisfied, but their level of motivation and satisfaction could be further increased.We found that the most motivated employees are men; employees between 30-44 years and over 59 years; employees with higher education; those employees who are in the company under 5 years; and employees in directing. The most satisfied employees are women; employees over the age of 59 and between 30 and 40 years; employees with higher and post-secondary education; employees who are in the company under 5 years; and employees in directing. We suggest to Company X that in order to increase motivation, managers more often praise employees for a job well done and that they invest more effort in motivating employees. To increase satisfaction, we suggest that the organization of work be improved and that additional staff be provided during periods of increased workload.
Ključne besede:motivation, motivational factors, satisfaction.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici