| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinkovitost sprostitvenih telesnih vaj in meditacije po sistemu joga v vsakdanjem življenju, kot pripomoček za obvladovanje stresa pri delu z otroki v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:ID Bavcon Uduč, Saša (Avtor)
ID Usenik, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Dinevski, Dejan (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Bavcon_Sasa_2021.pdf (1,35 MB)
MD5: 57C62059BD28AF9ED1E2FE313E52F46F
PID: 20.500.12556/dkum/2285321f-9726-436f-8f45-c2cd13994c94
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Raziskava o učinkovitosti telesnih vaj in meditacije po sistemu Joga v vsakdanjem življenju (Maheshwarananda, 2009) je bila opravljena v Vrtcu Zarja Celje. V teoretičnem delu opredeli in poveže koncepte stresa, čuječnosti, predstavi nekatere telesne vaje (asane), pa tudi raziskave o učinkovitosti joge kot načina za spoprijemanje s stresom. V empiričnem delu je uporabljena kvantitativna analiza, skupaj z eksperimentom – izvajanjem 12-tedenskega programa Sprostitvene urice z jogo. Raziskava opazuje razlike med skupino vseh vzgojiteljev na začetku eksperimenta ter skupino vzgojiteljev, ki so obiskovali Program. Opazovane so razlike pri različnih vidikih čuječnosti ter zaznani ravni stresa. Raziskava se dotakne tudi vzrokov stresa pri delu z otroki ter uporabljenih tehnik soočanja s stresom. Izmerjena je bila tudi zaznana koristnost Programa pri udeležencih. Pokazalo se je, da so udeleženci Programa imeli višjo povprečno vrednosti pri vseh vidikih čuječnosti (opazovanje, opisovanje, delovanje z zavedanjem, ne-obsojanje in ne-reagiranje). Nasprotno so bile razlike v zaznani ravni stresa zanemarljivo majhne. Udeleženci so prepoznali program kot koristen za lastno obvladovanje stresa in pri delu z otroki.
Ključne besede:obvladovanje stresa, vzgojitelji, čuječnost, joga, meditacija
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Bavcon Uduč]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 74 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-79523 Novo okno
UDK:615.851.8:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:85916675 Novo okno
Datum objave v DKUM:24.11.2021
Število ogledov:931
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.07.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effectiveness of Relaxation Techniques and Meditation According to Yoga in Daily Life System as a Stress Management Tool for Working With Children In Kindergarten
Opis:Research on the effectiveness of physical exercises and meditation according to the Yoga in Daily Life system (Maheshwarananda, 2009) was conducted at the Zarja Celje Kindergarten. In the theoretical part, she defines and connects the concepts of stress, mindfulness, and presents some physical exercises (asanas), as well as research on the effectiveness of yoga as a way to deal with stress. In the empirical part, the quantitative analysis is used, together with an experiment – the implementation of a 12-week of Relaxation Classes with Yoga program. The research observes the differences between the group of all preschool teachers at the beginning of the experiment and the group of preschool teachers who attended the Program. Differences in different aspects of mindfulness and perceived stress levels were observed. The research also discusses the causes of stress when working with children and the stress management techniques used. The perceived usefulness of the Program among the participants was also measured. It turned out that the Program participants had higher average values in all aspects of mindfulness (observation, description, acting with awareness, non-judgment, and non-response). In contrast, the differences in perceived stress levels were negligible. Participants identified the Program as useful for their stress management and in working with children.
Ključne besede:stress management, preschool teachers, mindfulness, yoga, meditation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici