| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nakupno vedenje kupcev v spletnih prodajalnah
Avtorji:ID Skok, Eva (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Skok_Eva_2021.pdf (856,42 KB)
MD5: C1C72D61411FB252707E4F11848A2519
PID: 20.500.12556/dkum/17fd5914-039b-4186-9ba8-941316b1e4ea
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Nakupi v spletnih prodajalnah predstavljajo eno izmed bolj priljubljenih aktivnosti, ki se odvijajo na spletu. Potrošnikom omogočajo hiter in enostaven nakup, podjetjem pa pomembne finančne prihranke, saj lahko dosežejo velik obseg kupcev s precej nižjimi stroški, kot bi jih zahtevala postavitev fizičnih prodajaln. Kljub možnim tveganjem, s katerimi se kupci soočajo ob nakupovanju na spletu, pa število spletnih kupcev čedalje bolj narašča. V diplomskem delu je obravnavano vedenje kupcev v spletnih prodajalnah ter dejavniki, ki vplivajo na kupčeve nakupne odločitve. Prav tako so podrobneje analizirane stopnje v procesu nakupnega vedenja, ki se začnejo s prepoznavanjem potrebe, čemur sledi iskanje informacij o izdelkih, ki jih posameznik smatra kot potencialne za zadovoljitev potreb. Iskanju informacij sledi vrednotenje alternativ, pri čemer vsak posameznik presoja niz alternativ po lastnih kriterijih. Ovrednotenju sledi nakupna odločitev, sam proces pa se konča z opuščanjem izdelka po njegovi iztrošenosti ali pa kadar preprosto ne zadovoljuje več posameznikovih potreb.
Ključne besede:marketing, spletno nakupovanje, spletne prodajalne, spletni kupci, nakupno vedenje.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:E. Skok
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79498 Novo okno
UDK:366.12
COBISS.SI-ID:83467011 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.11.2021
Število ogledov:815
Število prenosov:206
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.07.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Buying behaviour of customers in online stores
Opis:Shopping in online stores is one of the most popular activities that take place on the Internet. They enable customers to buy qucikly and easy and also provide benefits for businesess like significant financial savings because they are able to reach a large volume of customers at a much lower costs than setting up physical stores. Despite many potential risks that customers face when shopping online, the number of online customers is growing. The thesis describes the behavior of customers in online stores and the factors influencing their purchase decisions. The work also describes the stages in the process of buying behavior, starting with the identification of a need, followed by the search for information on products that an individual considers as potential to satisfy the need. The search for information is followed by an evaluation of alternatives, where each individual assesses a set of alternatives according to his own criteria. The penultimate step is the purchase decision and later the process ends with the product being discontinued when it is worn out or when it simply no longer meets the individual's needs.
Ključne besede:marketing, online shopping, online stores, online customers, buying behavior


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici