| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Spremljanje besedno-nebesednega izražanja domišljijskega binoma pri predšolskih otrocih, starih od pet do šest let
Avtorji:Bizjak, Tjaša (Avtor)
Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bizjak_Tjasa_2021.pdf (2,60 MB)
MD5: DF90FF68AB7D771995AE41B2B780C56B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Predšolsko obdobje predstavlja čas otrokovega največjega razcveta in je obenem zlati čas za razvoj razmišljanja ter odkrivanja samega sebe. Gre za obdobje otroške prilagodljivosti, ko odrasel posega v otrokov osebni prostor in mu pomaga pri krepitvi ustvarjalnosti ter poglobitve v domišljijski svet. Pri vstopu v svet domišljije otroku pomaga t. i. domišljijski binom, ki predstavlja igro dveh besed. Otrok se največ nauči prek komunikacije in interakcije z odraslo osebo, pri katerih je zelo pomemben dejavnik poslušanje. Prek tehnike poslušanja otrok prevzame veščine govora. Spremljali smo namreč besedno-nebesedno izražanje otrok v obdobju petih mesecev. Otrokom, starim od pet do šest let, smo ponudili možnost, da prek pripovedovanja zgodb spoznajo domišljijski binom, obenem pa se urijo v uporabi in združitvi sličic domišljijskih binomov, uporabi eno- ali večstavčnih povedi, knjižnega pogovornega jezika, narečnih besed, izpuščanja, dodajanja in zamenjavi glasov v besedah, počasni ali hitri odzivnosti, mašilih in odmorih. Opazili smo razpon razlik besednega in nebesednega izražanja tako med prvim kot zadnjim preverjanjem. Nekateri otroci so že na prvem preverjanju pokazali znanje na področju spremljanih kriterijev, večina pa jih je usvojila do konca petih preverjanj. Ugotovili smo, da za njihovo optimalno razvijanje otroci potrebujejo vaje v izražanju tako na besednem kot na nebesednem področju.
Ključne besede:besedno-nebesedno izražanje, domišljijski binom, predšolski otrok, domišljija, ustvarjalnost.
Leto izida:2021
Založnik:[T. Bizjak]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:811.163.6\'27(043.2)(043.2)
COBISS_ID:75767555 Novo okno
Število ogledov:53
Število prenosov:11
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.07.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Monitoring verbal and non-verbal expression in fantastic binomial storytelling of preschool children, fiva to six years of age
Opis:The preschool period is the time of the child's greatest blooming, and it is also a golden time to develop their thinking and discovery of themselves. It is a period of children's flexibility when an adult intervenes in a child's personal space and helps him enhance creativity and deepen into the fantasy world. When entering the world of imagination, the s.c. fantastic binomial, which is a two-word game, helps the child. Children learn the most through communication and interaction with an adult, where listening is a very important factor. The child takes on speaking skills using the listening technique. We have monitored the verbal and non-verbal expression of children over a period of five months. We offered children aged from five to six years the opportunity to get to know the fantastic binomial through storytelling, and practice the use and combination of the images of the fantastic binomials, the use of simple or compound sentences, the literary dialogue language, dialect words, omissions, additions and change of voices in words, slow or fast response, fillers and breaks. We have noticed a range of differences in verbal and non-verbal expression, both during the first and the last checks. Some children have already demonstrated their knowledge in the field of the monitored criteria at the first check, and most have met them by the end of five checks. We have ascertained that, for their optimal development, children need exercises in both verbal and non-verbal expression.
Ključne besede:verbal and non-verbal expression, fantastic binomial, preschool child, imagination, creativity.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici