| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba kompleksne bralne učne strategije vžn pri obravnavi neumetnostnega besedila v 3. razredu : magistrsko delo
Avtorji:ID Pastirk, Eva (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pastirk_Eva_2021.pdf (1,47 MB)
MD5: 24D2440C2EAEA47C9F2483BB526870BA
PID: 20.500.12556/dkum/53c03d86-c13d-4342-b680-383593a3080f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo omenili govor in njegov razvoj, bolj podrobno smo raziskali branje, njegov razvoj skozi različne stopnje, dejavnike vpliva in načine, kako ga lahko izboljšamo. Pojma učenje in branje se med seboj tesno povezujeta, saj nam branje omogoča, da pridemo do novega znanja. Pomembno je vedeti, da želenega cilja ne dosežemo samo z branjem, ampak moramo besedilo razumeti in ga povezati z našim predznanjem. V ta namen uporabimo bralne učne strategije, ki so nam pri obravnavi besedil v pomoč in nas vodijo skozi celoten proces, vse od aktivacije predznanja do preverjanja, ali smo besedilo razumeli in kaj smo se novega naučili. Ena izmed strategij, ki jo lahko uporabimo že v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, je bralna učna strategija VŽN. V empiričnem delu smo preverili učinkovitost bralne učne strategije VŽN pri branju neumetnostnega besedila v 3. razredu. Rezultate smo pridobili s pomočjo deskriptivne in kavzalne neeksperimentalne metode pedagoškega raziskovanja z enkratnim preverjanjem. Zanimala nas je učinkovitost in vpliv strategije VŽN na obravnavanje neumetnostnega besedila pri pouku slovenskega jezika in zmožnost učencev pri podčrtovanju bistvenih podatkov.
Ključne besede:branje, neumetnostno besedilo, bralne strategije, strategija VŽN, bistveni podatki
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[E. Pastirk]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 74 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-79351 Novo okno
UDK:37.091.33:028.1:811.163.6(043.2)
COBISS.SI-ID:86391555 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.11.2021
Število ogledov:1007
Število prenosov:123
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Applying the complex kwl teaching strategy formule third grade reading comprehension of non-literary texts
Opis:The master's thesis consists of a theoretical and empirical section. The former section explores speech and its development, then examines reading more in-depth by looking at its developmental stages, influencing factors and improvement possibilities. The concepts of learning and reading are closely linked, as reading enables us to gain new knowledge. It is important to know that we do not achieve the desired goal just by reading, but must also understand the text and connect it with our prior knowledge. To this end, we use learning strategies that enable understanding the texts and guide us through the entire process; from activating prior knowledge, assessing comprehension of the text, and identifying new knowledge. One such strategy, applicable in the first educational period, is the KWL learning strategy for reading comprehension. The empirical section explores the effectiveness of the KWL reading learning strategy in third grade reading comprehension achievement for non-literary texts. The results were obtained using a descriptive and causal non-experimental method of pedagogical research with a single check. The focus was on assessing the effectiveness and impact of the KWL strategy on third-grade students to understand Slovene non-literary texts and their ability to underline essential data.
Ključne besede:reading, non-literary text, reading strategies, KWL strategy, essential data


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici