| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Zmožnost pripovedovanja zgodbe učencev 3. razreda : magistrsko delo
Avtorji:Pojbič, Anamarija (Avtor)
Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pojbic_Anamarija_2021.pdf (2,56 MB)
MD5: 6D38F0B86ECCF537EA8857F9C474988C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen magistrskega dela je bil preučiti stopnjo koherentnosti in kohezivnosti pri pripovedovanju otrok. Poleg tega nas je zanimalo tudi, ali obstajajo razlike v povprečni rabi vseh, enostavčnih in večstavčnih povedi ter v povprečju uporabljenih besed v vseh, enostavčnih in večstavčnih povedih, glede na starost. Na koncu smo preučili še, ali učenci slikovno gradivo razporedijo v smiselno zaporedje in svoji zgodbi podajo naslov ter ali je ta nenavaden. V raziskavi je sodelovalo dvaindvajset otrok 3. razreda. Pri preverjanju smo uporabili niz petih sličic. Rezultati so pokazali, da je pri učencih bila koherentnost in kohezivnost prisotna. Stopnja koherentnosti in kohezivnosti je bila visoka. Prav tako nismo opazili razlik pri ocenjevanju koherentnosti in kohezivnosti zgodbe glede na spol, tako moški kot ženske so prejeli enako število točk. Med otroki glede na starost razlik v povprečni rabi vseh, enostavčnih in večstavčnih povedi nismo opazili. Razlika se je pokazala šele pri povprečni rabi besed v vseh, enostavčnih in večstavčnih povedih, povprečje je bilo višje pri starejših učencih. Rezultati so pokazali tudi, da so vsi učenci svoji zgodbi podali naslov in niz sličic razporedili v smiselno zaporedje. Vsi učenci so zgodbi podali nenavaden naslov.
Ključne besede:govorni razvoj, pripovedovanje, koherentnost, kohezivnost
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Pojbič]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 131 str.))
Izvor:Maribor
UDK:37.015.31:159.946.3:808.543(043.2)
COBISS_ID:86457859 Novo okno
Število ogledov:43
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:15.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The abilities of third graders to tell a story
Opis:The objective of this thesis was to study the level of coherence and cohesiveness in children while storytelling. In addition to that, it seeked to discover any differences in the average use of single-clause and multiple-clause sentences and in the average use of words in all sentences by age. At the end, it was also interesting to see whether children can put picture clues into a meaningful order and add a title to their story and how unusual the title was. The research included 22 children in grade 3. A selection of five picture clues was used. Ther level of coherence and cohesiveness was high. No differences were observed regarding coherence and cohesiveness in gender, both male and female students received the same amount of points. Average use of sentences was similar among the students in this age group. The difference was only visible at average use of words in all sentences where the average use was higher for older students. The results also showed that all students gave a title to their story and managed to assign a logical order to pictures. All students used an imaginative title.
Ključne besede:speech development, storytelling, coherence, cohesiveness


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici