| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv okolja na odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci- razlike med mestnimi, primestnimi in podeželskimi šolami : magistrsko delo
Avtorji:Kalamar, Arijana (Avtor)
Tekavc, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kalamar_Klemencic_Arijana_2021.pdf (1,33 MB)
MD5: 44BA9AB21599A50120E5BD732A37AEA7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pogled na nadarjenost in nadarjene se je skozi zgodovino konstantno spreminjal. Tako nadarjenost še danes velja za termin, ki ga nikakor ne moremo enoznačno opredeliti. Največji preboj pri delu in odkrivanju nadarjenih v slovenskem šolstvu lahko označimo z uvedbo devetletke, ko je delo z nadarjenimi učenci postalo zakonsko obvezno. Z Zakonom o osnovni šoli se je tako delo z nadarjenimi zakonsko opredelilo, določili pa so se tudi postopki evidentiranja in prepoznavanja nadarjenih učencev. Pa vendar kljub opredelitvi in smernicam za delo z nadarjenimi učenci ostajajo razlike pri odkrivanju in delu z njimi, saj obstaja več različnih modelov in praks odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci, prav tako pa je izvedba in umestitev izvedbe dela z nadarjenimi v program ostala avtonomija šole, ki je odvisna od izobraževalnega koncepta neke šole. Tako je lahko šola tista, ki s svojimi značilnostmi vpliva na delo, pa tudi na odkrivanje nadarjenih učencev. V empiričnem delu magistrske naloge nas je tako zanimalo, kako šola s svojimi okoljskimi značilnostmi vpliva na sam proces odkrivanja in dela z nadarjenimi. V raziskavo smo tako vključili pedagoške delavce, ki so prihajali iz različnim mestnih, primestnih in podeželskih šol.
Ključne besede:nadarjeni učenci, okolje, šola
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Kalamar Klemenčič]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 91 str.))
Izvor:Maribor
UDK:37.091.212.3:159.924(043.2)
COBISS_ID:86232323 Novo okno
Število ogledov:49
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The environment's influence of the discovery and work with gifted students- differences between urban, suburban, and rural schools
Opis:The view on giftedness and the gifted has been constantly changing over history. Even nowadays, giftedness is a term that can in no way be defined unambiguously. As the greatest breakthrough for the discovery and work with the gifted in the Slovenian education system it is possible to mark the implementation of the nine-year primary education, when work with gifted student became compulsory by law. With the Basic School Act work with gifted students became legally defined; furthermore, procedures for recording and identifying gifted students have been determined. However, despite the definition and guidelines on working with the gifted, differences remain when it comes to working with gifted students due to the various models and procedures for identifying and working with gifted students, as well as the implementation and placement of implementation for working with the gifted in the programme, which remained autonomous to each school, thus depending on the educational concept of a specific school. This way the school's characteristics have an impact on identifying as well as working with gifted students. Therefore, the focus in the empirical part of this Master's thesis was on how schools influence the identification and work with the gifted with their environmental characteristics. For this purpose, pedagogical workers from various urban, suburban, and rural schools have been included in the research.
Ključne besede:Gifted Students, Environment, School


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici