| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Booking kot nova digitalna marketinška pot
Avtorji:ID Praznik, Anemarie (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Praznik_Anemarie_2021.pdf (2,05 MB)
MD5: 2EF95E1FA6EF4213ADBC40B10195CEC5
PID: 20.500.12556/dkum/ad451ccd-54cf-4a1e-a1c1-0968be760ca5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinška pot označuje pot proizvodov (otipljivega blaga in neotipljivih storitev) od kraja proizvodnje do mesta porabe (od proizvajalcev/ponudnikov do kupcev/potrošnikov). V hitro spreminjajočem se okolje se pod vplivom razvoja sodobne tehnologije spreminjajo tudi marketinške poti. V magistrski delu bomo predstavili tradicionalne in sodobne marketinške poti. Vsako marketinško pot bomo opisali posebej in še zlasti, kako se navezuje na storitve. Sodobne digitalne marketinške poti v podjetjih imajo dandanes ključno vlogo pri učinkovitem in doslednem doseganju ciljnih skupin. V primerjavi s tradicionalnimi tržnimi potmi so takšne digitalne marketinške poti tudi stroškovno učinkovite in merljive. Uporaba interneta za nakup in prodajo blaga ter storitev je danes pogosta v skoraj vseh podjetjih. Naš raziskovalni poudarek bo usmerjen v spletno prodajo storitev, zlasti v spletno rezervacijo storitev in platformo Booking.com. Z anketo bomo preverili sprejemanje in zadovoljstvo z uporabo digitalne marketinške poti za storitve, kot je Booking platforma.
Ključne besede:Booking, Marketinška pot, Storitve.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:A. Praznik
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79306 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:81863427 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.10.2021
Število ogledov:763
Število prenosov:72
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Booking as new digital marketing channnel
Opis:The marketing channel describes the path for getting products (tangible goods and intangible services) from the point of production to the point of consumption (from manufacturers/providers to buyers/consumers). Marketing channels have also begun to change in a rapidly changing environment enhanced by modern technology development. In the master's thesis we will present traditional and modern marketing channels. We will describe each channel separately and in particular how the marketing channel relates to services. The modern digital marketing channels nowadays play a crucial role for businesses to reach their target audiences effectively and consistently. Using such marketing channels is both cost-effective and measurable compared to traditional marketing channels. Buying and selling goods and services using the internet is widely used by almost all businesses today. Our research focus will be directed towards the online selling of services, especially to the online booking and the Booking.com platform. With the survey we examine the acceptance and satisfaction with a digital marketing channel for services such as the Booking platform is.
Ključne besede:Booking, Marketing route, Services.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici