| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Assessment of the innovation system in SMEs using innovation taxonomy and pondering methods : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa I. stopnje
Avtorji:Gallardo Gandarillas, Ana (Avtor)
Klinar, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Gallardo_Gandarillas_Ana_2021.pdf (1,56 MB)
MD5: F26F7C4CB6757284786E00A71D6BBADF
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
Opis:In this bachelor thesis, the different types of innovation within a company are studied and analysed. The companies studied are SMEs i.e. from 10 to 250 employees. Smaller companies are mainly confronted with the problem of resources and larger companies with their strategic orientation. We have studied the ten types of innovations according to Doblin (Doblin 2014), and we realise that they have a rather marketing-oriented focus, so we analyse five groups of innovations that we consider to be the key (marketing, product, organisational, business model and technological innovation). Five groups of innovations have been weighed on a scale from 0 to 100 % according to their importance to contribute to the economic success of the company. All groups have been weighted and ranked in order of priority to initiate the innovation process in the SME, starting with marketing, followed by product, technological, organisational and business model innovations. We found innovation process needs to be implemented as a continuous cyclical process. If the company wants to be successful, it is a continuous cycle model, which should never stop. Once a particular innovation is chosen, it will be studied and tested whether the investment can be successful. If so investment process will be executed, if not, the cycling process will start again until gives a positive result. This way one of the innovation is recognized as most important according to circumstances in SME involved at a certain moment.
Ključne besede:Innovation model, types of innovation, pondering of innovations, cycling innovation process, innovation in SMEs, ten types of innovation by Doblin, ranking of innovations, marketing innovations, product innovations.
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Gallardo Gandarillas]
Št. strani:42 str.
Izvor:Maribor
UDK:005.591.6(043.2)
COBISS_ID:69538819 Novo okno
Število ogledov:89
Število prenosov:11
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FKKT
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vrednotenje inovacijskega sistema v MSP z uporabo razvrščanja in tehtanja pomena inovacij
Opis:V predstavljeni diplomski nalogi preučujemo in analiziramo procese inoviranja v majhnih in srednjih podjetjih. Preučujemo majhna in srednja podjetja (MSP) to so podjetja, ki zaposlujejo od 10 do 250 ljudi. Podjetja na spodnji meji (manjša podjetja) se v glavnem soočajo s problemom virov, večja pa s svojo strateško usmeritvijo. Preučili smo deset vrst inovacij, ki jih je opredelil Doblin (Doblin 2014) in spoznali, da so usmerjene predvsem v marketinške aktivnosti. Tako smo analizirali še druge skupine inovacij, za katere menimo, da so ključne (marketinške, izdelčne, organizacijske, inovacije poslovnih modelov in tehnološke inovacije). Spoznanih pet skupin inovacij smo razvrstili po metodi tehtanja pomena na lestvici od 0 do 100 % glede na njihov pomen pri prispevanju k gospodarskem uspehu podjetja. Vse skupine so bile ponderirane in razvrščene po prednostnem vrstnem redu, da prikažejo potek procesa inoviranja v MSP, začenši s trženjem, sledijo inovacije izdelkov, tehnološke inovacije ter organizacijske in inovacije poslovnih modelov. Ugotovili smo, da je potrebno inovacijski postopek izvajati kot stalen ciklični proces, ki se ne sme ustaviti. V kolikor želi biti podjetje uspešno je potrebno model inoviranja neprekinjeno izvajati v smislu cikličnega vračanja ali povratne zanke takrat, ko smo preverili ali je ena od inovacij ovrednotena kot primerna za investiranje. Ko je določena inovacija izbrana, jo je potrebno preveriti kot investicijo ali obeta ugodne rezultate ali ne. V primeru pozitivnih rezultatov se lahko naložbeni postopek izvede, v nasprotnem primeru se ciklični proces vrne na začetek in pričnemo obravnavati inovacije znova. Cikliranje skozi inovacijske skupine se ponavlja dokler ne ugotovimo, da je določena inovacija tista, ki jo iščemo. Tako je ena od inovacij prepoznana kot najpomembnejša glede na okoliščine, ki vladajo v danem trenutku v MSP. Model cikličnega procesa je pregleden in nudi učinkovito metodo za pričetek izvajanja inovacijskega procesa v MSP.
Ključne besede:Model inovacijskega procesa, inovacije po skupinah, tehtanje pomena inovacij, ciklični inovacijski proces, inoviranje v MSP, deset vrst inovacij po Doblinu, razvrstitev inovacij po pomenu, marketinške inovacije, inovacije novih izdelkov.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici