| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Šolanje na domu v Sloveniji – socializacija in individualizacija učenca
Avtorji:ID Žlaus, Doroteja (Avtor)
ID Lahe, Danijela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zlaus_Doroteja_2021.pdf (1,57 MB)
MD5: 43B310ECDC96E488736E8C0E75DA870D
PID: 20.500.12556/dkum/2fb7600b-ec91-4f28-a571-b5a1bdb4a086
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Šolanje na domu je kot alternativna oblika šolanja v Sloveniji precej nepoznano, nerazširjeno in neraziskano, in zdi se, da ravno zaradi tega pritegne zanimanje. Šolanje na domu posamezniku, torej učencu, dopušča pri njegovem učenju veliko več svobode in prostora za sledenje lastnim interesom, notranjim vzgibom in mu omogoča maksimalen razvoj njegovih potencialov. Čeprav o šolanju na domu, predvsem zaradi nepoznavanja, obstaja veliko predsodkov, se zdi, da so otroci, ki so šolani doma, dobro socializirani in uspešni v življenju. Pravzaprav je ravno šolanje na domu dober kazalnik dejstva, da socializacija ni omejena izključno na tiste agense socializacije, ki jih družba poudarja kot pomembne ali celo nujne, ampak da proces socializacije ljudi poteka vse življenje. Namen dela je s sociološkega vidika približati šolanje na domu v Sloveniji in razložiti, kako pri tej obliki izobraževanja potekata socializacija in individualizacija ter predstaviti prednosti, ki jih šolanje na domu in posledično drugačna dinamika družinskega življenja prinašata celotni družini, in tudi, s kakšnimi izzivi se srečujejo otroci in starši, če se odločijo za tak način izobraževanja. Raziskovalni del magistrskega dela se opira na opravljene kvalitativne intervjuje, rezultati pa pokažejo, da je proces socializacije pri šolanju na domu prej prednost kot izziv in da se otroci, šolani na domu, razvijajo v vsej svoji polnosti.
Ključne besede:šolanje, izobrazba, socializacija, individualizacija, svoboda
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Žlaus]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79286 Novo okno
UDK:316.614:37.018.1(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:71074051 Novo okno
Datum objave v DKUM:27.07.2021
Število ogledov:1366
Število prenosov:185
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Homeschooling in Slovenia – Learner's Socialization and Individualization
Opis:Homeschooling as an alternative form of schooling is still fairly unknown, uncommon and unexplored in Slovenia, and it seems that this is what makes it so interesting. Homeschooling allows an individual, i.e. a student, much more freedom and room to follow their own interests, inner impulses, and enables them to develop their potential to the maximum. Even though there are many prejudices about homeschooling, mainly due to ignorance, it seems that children who are educated at home are well socialized and successful in life. In fact, homeschooling is a good indicator of the fact that socialization is not limited to those socialization factors that society favors as important or even necessary, but that the process of socialization happens throughout one’s life. The purpose of the thesis is to approach homeschooling in Slovenia from the sociological point of view and to explain how socialization and individualization happen in this form of education, as well as to present the advantages that homeschooling, and consequently the family life dynamics bring to the whole family. The purpose was also to present the challenges children and parents face if they opt for such way of education. The research part of the thesis is based on qualitative interviews, and the results show that the process of socialization in homeschooling is an advantage rather than a challenge, and that children educated at home are able to fully develop.
Ključne besede:schooling, education, socialization, individualization, freedom


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici