| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Pregled diplomskih nalog pedagoških fakultet v Sloveniji s področja igre in igrač za obdobje zadnjih deset let : diplomsko delo
Avtorji:Artič, Aleksandra (Avtor)
Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Artic_Aleksandra_2021.pdf (830,49 KB)
MD5: 354E348463BA38CC48E4016FFB3692B7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom, Pregled diplomskih nalog Pedagoških fakultet v Sloveniji s področja igre in igrač za obdobje zadnjih desetih let, je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega dela. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili pomen in vpliv igre, na otroku ustrezen in učinkovit razvoj. Otrok skozi igro doživlja veselje, zadovoljstvo, sprostitev, svobodo … Vsak otrok mora imeti pravico do igre pristopiti povsem neobremenjeno in brez prisile, saj bo le tako igra pozitivno vplivala na njegov razvoj. V nadaljevanju smo otroške igre predstavili glede na klasifikacijo, opredelili prostor, ki je lahko namenjen otroški igri ter znanstvena področja, ki jih vsebuje Kurikulum za vrtce. Ob zaključku teoretičnega dela diplomske naloge smo opredelili vlogo in pomen igrač ter pojasnili značilnosti in pomen pisanja diplomskih del ob zaključku študija. V drugem, empiričnem delu diplomske naloge, smo se lotili raziskovanja. Opravili smo temeljit pregled opravljenih in objavljenih diplomskih nalog Pedagoških fakultet v Sloveniji s področja igre in igrač za obdobje zadnjih desetih let. Zanimalo nas je, v kolikšni meri so se študentje posameznih Pedagoških fakultet lotili raziskovanja tematike igre in igrač na posameznih znanstvenih področjih, v katerem starostnem obdobju ter prostoru je igra najpogosteje potekala in katero igro, glede na klasifikacijo, so študentje največkrat uporabili. Zanimalo nas je tudi, katerega načina pisanja zaključnih del, so se študentje največkrat posluževali. Pridobljene podatke smo obdelali s programom Microsoft Excel in jih kasneje predstavili tabelarično.
Ključne besede:Igra in kurikularna področja, otroška igra, otroške igrače, pomen igre, pomen igrač, prostor za igro.
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Artič]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 56 str.))
Izvor:Maribor
UDK:37.016:378(497.4)(043.2)
COBISS_ID:86198531 Novo okno
Število ogledov:54
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An overview of diploma theses of the Faculty of Education in Slovenia for the period of last ten years in the field of games and toys
Opis:The diploma thesis entitled, An overview of diploma theses of the Faculty of Education in Slovenia in the field of games and toys for the last ten years, consists of two parts, theoretical and empirical work. In the first, theoretical part, we presented the importance and the impact of the game on child's appropriate and effective development. Through the game, the child experiences joy, satisfaction, relaxation, freedom … Every child should have the right to approach the game completely unencumbered and without coercion, as this is the only way the game will have a positive impact on his development. In the following, children's games were presented according to the classification, we defined the space that can be used for children's play and the scientific fields contained in the Kindergarten Curriculum. At the end of the theoretical part of the diploma thesis, we defined the role and importance of toys, and explained the characteristics and importance of writing diploma theses at the end of the studies. In the second, empirical part of the diploma thesis, we undertook research. We have carried out a thorough review of completed and published diploma theses of the Faculty of Education in Slovenia in the field of games and toys for a period of ten years. We were interested in the extent to which students of the individual Faculty of Education undertook research on the topic of games and toys in the individual scientific fields, in which age period and space the game was most often held and which game, according to classification, was most often used by the students. We were also interested which methods of writing the final works were used the most by the students. The obtained data were processed with Microsoft Excel and later presented in a tabular form.
Ključne besede:Play and curricular areas, children's play, children's toys, the importance of the game, the importance of toys, the space for the game.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici