| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv zaslonskih digitalnih medijev na bralno motivacijo učencev 4. razreda - generacije alfa : magistrsko delo
Avtorji:Kos, Klara (Avtor)
Kordigel Aberšek, Metka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kos_Klara_2021.pdf (1,74 MB)
MD5: 1E016861C31178DD9A0F8B4F67D75BB7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrska naloga z naslovom Vpliv zaslonskih digitalnih medijev na bralno motivacijo učencev četrtega razreda – generacije alfa, je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega ter empiričnega dela. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se tako osredotočili na spoznanja o branju. Kar nekaj pozornosti smo namenili motivaciji za branje in branju ter usvajanju branja v digitalni dobi. Podrobneje smo predstavili tudi novo generacijo otrok, ki jo nekateri imenujejo Homo zappiens. Predstavljeni sta tudi deklaracija iz Stavangerja in Nacionalna strategija za razvoj bralne pismenosti. V empiričnem delu magistrske naloge podamo rezultate raziskave, v kateri smo predstavili, kako digitalizacija in hiter razvoj tehnologije vplivata na bralno motivacijo učencev 4. razreda. Rezultate smo pridobili s pomočjo Vprašalnika bralne motivacije za mlajše učence. Pridobljene rezultate smo nato primerjali z rezultati, pridobljenimi s pomočjo istega vprašalnika leta 2006. Na podlagi dobljenih rezultatov smo prišli do ugotovitev, da digitalizacija negativno vpliva na bralno motivacijo učencev, saj so rezultati v vseh treh sklopih (interes za branje, zaznavanje branja kot težke aktivnosti, kompetentnost za glasno branje) nižji, kot so bili pri učencih iz leta 2006.
Ključne besede:pismenost, motivacija za branje, zaslonski digitalni mediji, generacija alfa
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Kos]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 64 str.))
Izvor:Maribor
UDK:373.3:028.5(043.2)
COBISS_ID:86592771 Novo okno
Število ogledov:71
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of on- screen digital media on the reading motivation of 4th grade students - generation alpha
Opis:The master thesis with the title “The influence of on-screen digital media on the reading motivation of 4th grade students – Generation Alpha” is comprised of two parts - a theoretical and an empirical part. In the theoretical part of our master thesis, we focused on important findings regarding reading, as well as reading motivation and acquiring the skill of reading in a digital era. In addition, we also provided detailed information about a new generation of children, which some call Homo zappiens. We also presented the Stavanger Declaration and the National Strategy for the Development of Reading Literacy. In the empirical part of our master thesis, we provide the research results, in which we presented how digitalization and rapid development of technology affects the reading motivation of 4th grade students. The results were acquired with the Reading motivation questionnaire for young students. The gained results were then compared with the results, which were acquired with the same questionnaire in 2006. With the obtained results, we reached the conclusion that digitalization has a negative effect on the reading motivation of students. Results from each one of the three parts (reading interest, perception of reading as a difficult activity, loud reading competence) were lower as the results from the students in 2006.
Ključne besede:literacy, reading motivation, on-screen digital media, generation alpha


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici