| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vključenost lokalnega okolja v obravnavo vsebin kulturne dediščine na razredni stopnji
Avtorji:Anderlič, Laura (Avtor)
Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Anderlic_Laura_2021.pdf (1,23 MB)
MD5: C8DC313630B268AFE53C12AECF697B64
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Kulturna dediščina predstavlja pomemben del našega življenja. V magistrski nalogi je predstavljen vpogled v sodelovanje osnovnih šol z lokalnim okoljem oziroma pripadniki starejše generacije glede vsebin kulturne dediščine. Naloga je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega. Teoretični del magistrske naloge zajema izbrane vsebine in nekatere znanstvene ugotovitve o kulturni dediščini, poučevanju kulturne dediščine v osnovnih šolah in vključevanju lokalnega okolja v poučevanje teh vsebin. V empiričnem delu smo z anketnim vprašalnikom preverili stališča in mnenja pripadnikov starejše generacije o poučevanju kulturne dediščine v osnovnih šolah. Zanimalo nas je, kako opredeljujejo kulturno dediščino, kakšen odnos imajo do nje ter njihovo vključevanje v prenašanje kulturne dediščine domačim. Večina pripadnikov starejše generacije meni, da je v osnovnih šolah v Sloveniji premalo poučevanja in vpletanja vsebin kulturne dediščine v pouk in da imajo učitelji in učenci radi vsebine, ki so povezane s kulturno dediščino. Ugotovili smo, da je pri otrocih pomembno spodbujati zavest o kulturni dediščini. Večina pripadnikov starejše generacije prenaša kulturno dediščino svojim potomcem, zelo malo pa se le-ta prenaša na način sodelovanja z osnovnimi šolami in društvi. Ob besedni zvezi kulturna dediščina se anketirani najprej spomnijo na materialne stvari, pomeni pa jim vrednoto, ohranjanje in domovinsko zavest.
Ključne besede:kulturna dediščina, lokalno okolje, osnovna šola, didaktika, družboslovje
Leto izida:2021
Založnik:[L. Anderlič]
Izvor:Maribor
UDK:373.3:719(043.2)
COBISS_ID:71527939 Novo okno
Število ogledov:274
Število prenosov:63
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inclusion of the Local Community in Addressing Cultural Heritage Topics at Primary Education Level
Opis:Cultural heritage represents an important part of our lives. The master's thesis presents an insight into the synergy between primary schools as well as local communities, particularly members of the older generation, regarding the content of cultural heritage. The thesis consists of two parts; theoretical and empirical. The former covers selected topics and some scientific findings regarding cultural heritage, teaching cultural heritage in primary schools and involvement of the local environment in the process of teaching these topics. The latter consists of a questionnaire with which we surveyed views and opinions of members of the older generation regarding the teaching of cultural heritage in primary schools. We were interested in how they define cultural heritage, their attitude towards it and their involvement in the conveyance of cultural heritage to their family members. Most members of the older generation believe that there is this inadequacy when it comes to teaching cultural heritage and its involvement in Slovenian primary schools, considering that teachers and students like the content related to cultural heritage. We found that it is important to encourage the awareness of cultural heritage among children. Most members of the older generation impart their cultural heritage onto their descendants, yet very little of that is transmitted through cooperation with primary schools and local associations. When it comes to the phrase ‘’cultural heritage’’, the respondents first think of material things; however, the phrase also holds value, preservation and patriotic consciousness.
Ključne besede:cultural heritage, local community, primary school, didactics, social sciences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici