| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Študija primera uporabe programa Finale Notepad pri poučevanju na daljavo : magistrsko delo
Avtorji:Ornik, Nuša (Avtor)
Kovačič, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Ornik_Nusa_2021.pdf (5,43 MB)
MD5: D710A3C8660A1B1DB6A71A2BC065835A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V okviru magistrskega dela smo z uporabo programa Finale Notepad, izvedli glasbene delavnice na daljavo. Pri delu na daljavo smo uporabili aplikacijo Microsoft Teams. V študijo primera je bila vključena glasbeno talentirana petošolka, ki obiskuje glasbeno šolo in igra flavto. S študijo smo želeli proučiti napredek učenke tekom delavnic z vidika usvajanja programa Finale Notepad, način dela in vsebino aktivnosti petošolke, ter podrobneje preučiti učenkine izdelke z vidika ustvarjalnosti. Izvedli smo šest delavnic na daljavo, izdelke pa je učenka samostojno zapisala doma. Slednje smo podrobneje analizirali s pomočjo ocenjevalnega lista. Uporabili smo vsebinsko analizo videoposnetkov, vmesnih in končnih izdelkov ter sprotnih zapisov z delavnic. Učenka je preko delavnic na daljavo spoznala aplikacijo MS Teams in program za zapisovanje notnih zapisov Finale Notepad, pisala je skladbe po navodilih in na zadnji delavnici ustvarila dve lastni skladbi. Ugotovili smo, da je bila vsebina glasbenih delavnic ustrezno zastavljena za delo s glasbeno talentirano petošolko. Učenka je hitro usvojila program Finale Notepad in ustvarila ustvarjalne izdelke. Tekom delavnic je ustvarjala s programom in pripravila skladbe z melodijo in ritmom, različnimi glasbenimi motivi, ki jih je spreminjala in preoblikovala ter ponavljala. Na osnovi ugotovljenega menimo, da sta uporaba programa Finale Notepad in vsebina delavnic ustrezna za delo z glasbeno talentiranimi učenci na daljavo.
Ključne besede:glasbena ustvarjalnost, glasbeni izdelki, program Finale Notepad, glasbene delavnice, učenje na daljavo
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Ornik]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 102 str.))
Izvor:Maribor
UDK:37.018.43:780.78(043.2)
COBISS_ID:86336515 Novo okno
Število ogledov:57
Število prenosov:2
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A case study of using Finale Notepad program in distance learning
Opis:The following thesis explores the usage of Final Notepad for a music workshop in the context of distance learning. For the latter, the Microsoft Teams application was used. The participant in this case study was a musically talented fifth-grader who participates in a musical education program by playing the flute. The study observes the student’s progress within the music workshop by using Finale Notepad, her learning strategies, activities, and learning results reflecting her creativity. The research includes six distance learning workshops, and student’s homeschool activities. The latter were evaluated using the assessment sheet for analyzing the video content, work in progress, and the final product. During the process of distance learning, the student was introduced to the MS Teams application and the Finale Notepad program, which serves for making the note sheets. Following our instructions, she was able to write two songs with the help of the Finale Notepad program, which demonstrates that our workshop content was appropriate for the musically talented fifth-grader. During our workshop, she managed to use the Final Notepad independently to write songs with melody and rhythm, and a variety of musical motifs, which were appropriately transformed and repetitive. The case study implies that the Finale Notepad program and our music workshop prototype are adequate and appropriate for distance learning with musically talented students.
Ključne besede:musical creativity, music crafts, Finale Notepad program, music workshop, distance learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici