Naslov: | Trendi crm sistemov |
---|
Avtorji: | ID Šinjur, Monika (Avtor) ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | MAG_Sinjur_Monika_2021.pdf (2,61 MB) MD5: 7AA445BB645B6030CC8CCE2BA174F0A7 PID: 20.500.12556/dkum/d1370a25-b8e6-4a45-932b-bd67eb8792cc
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Upravljanje odnosov s strankami (CRM) je poslovna strategija, ki je usmerjena k strankam in ustvarjanju dolgoročnega odnosa z njimi. Podjetja so danes na trgu konkurenčna le, v kolikor so sposobna vzpostaviti interakcijo s strankami in razumeti njihove potrebe. Na podlagi tega prilagajajo svoj izdelke in storitve, kar vpliva na donosnost in ohranjanje obstoječih strank, pridobivanje novih strank in posledično povečanje prodajnih prihodkov podjetja.
Podporo učinkovitemu izvajanju strategije upravljanja odnosov s strankami danes nudijo CRM sistemi. CRM sistemi so učinkovito programsko orodje, ki omogoča zbiranje, hranjenje in obdelavo vseh informacij o strankah. Avtomatizirajo procese prodaje in trženja ter nudijo podporo poprodajnim aktivnostim in servisiranju strank, zato je pomembno, da so integrirani z drugimi sistemi v podjetju. Poslovni procesi v podjetjih so specifični, zato je pomembna prilagodljivost funkcionalnosti CRM sistemov poslovanju podjetja.
V tem magistrskem delu smo opredelili koncept upravljanja odnosov s strankami in lastnosti CRM sistemov. Osredotočili smo se na proces implementacije CRM sistemov in kritične dejavnike uspeha takšnih projektov. Izpostavili smo prednosti in tudi slabosti CRM sistemov, ki se pojavljajo, kljub temu da lahko danes podjetja izbirajo med mnogimi ponudniki in njihovimi CRM rešitvami. Zanimali so nas predvsem trendi CRM sistemov, ki so nastali z razvojem napredne informatike in informacijsko-komunikacijskih tehnologij. CRM rešitve v oblaku, mobilnost CRM rešitev, njihovo povezovanje s socialnimi omrežji in nove funkcionalnosti so področja, na katera smo se pri tem osredotočili. Vključili smo analizo treh izbranih CRM rešitev: Intrix CRM, Salesforce CRM in Microsoft Dynamics 365 CRM. Skozi analizo CRM rešitev smo podkrepili teoretična izhodišča tega magistrskega dela. |
---|
Ključne besede: | e-poslovanje, upravljanje odnosov s strankami, računalništvo v oblaku, socialna omrežja, poslovna inteligenca |
---|
Kraj izida: | [Maribor |
---|
Založnik: | M. Šinjur |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-79237 |
---|
UDK: | 004.77 |
---|
COBISS.SI-ID: | 74823171 |
---|
Datum objave v DKUM: | 01.09.2021 |
---|
Število ogledov: | 1575 |
---|
Število prenosov: | 290 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |