| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv količine gibalnih dejavnosti na gibalno učinkovitost predšolskih otrok : diplomsko delo
Avtorji:Ložar, Katja (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Lozar_Katja_2021.pdf (693,18 KB)
MD5: 1F19469CF686C64224EBE50737E34B32
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Vpliv količine gibalnih dejavnosti na gibalno učinkovitost predšolskih otrok smo v teoretičnem delu predstavili otrokov gibalni razvoj, motorične sposobnosti ter gibalno učinkovitost in gibalne dejavnosti, ki so primerne v predšolskem obdobju. Opisali smo vzgojiteljevo vlogo, ki ima velik pomen pri izbiri in količini gibalnih dejavnosti, s katerimi pripomore h gibalnemu razvoju otroka. V empiričnem delu je predstavljena izvedena raziskava, s katero smo ugotavljali, ali količina gibalnih dejavnosti vpliva na razvoj gibalne učinkovitosti predšolskih otrok. V raziskavi smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo. Raziskovalni vzorec je bil neslučajnostni, priložnostni iz konkretne populacije otrok, starih 5-6 let in 4 vzgojiteljice iz Vrtca Ribnica. Za zbiranje podatkov smo uporabili kvantitativno tehniko, anketni vprašalnik z vprašanji zaprtega in polodprtega tipa za vzgojitelje ter motoričnimi testi za otroke. Rezultati raziskave so pokazali, da so bolj gibalno učinkoviti otroci, ki izvajajo gibanje 1-2-krat tedensko, kot otroci, ki izvajajo gibanje vsak dan. Glede na rezultate raziskave ne obstajajo statistično pomembne razlike, vendar se povsod kaže tendenca k statistično pomembnim razlikam. Zaradi pridobljenih rezultatov menimo, da vzgojiteljice na anketni vprašalnik niso odgovarjale iskreno, saj številni avtorji različnih knjig gibanju predšolskega otroka pripisujejo visoko pomembnost.
Ključne besede:predšolski otrok, gibalni razvoj, motorične sposobnosti, vzgojitelj, gibalne dejavnosti, gibalna učinkovitost
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Ložar]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 46 str., [14] str. pril.))
Izvor:Maribor
UDK:796.012:373.2(043.2)
COBISS_ID:86467587 Novo okno
Število ogledov:57
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the quantity of physical activity on the physical efficiency in pre-school choldren
Opis:The theoretical part of the graduation thesis entitled The Impact of the Volume of Physical Activities on the Physical Efficiency of Pre-school Children presents physical development, motor abilities and physical efficiency and activities suitable for pre-school children. The thesis describes the educator’s role which is significant in choosing and determining the volume of physical activities contributing to the physical development of a child. The empirical part comprises of research conducted to establish whether the volume of physical activities has an impact on the development of physical efficiency in pre-school children. The causal and non-experimental method was used in the research. The research sample was non-random, ad hoc taken from the specific population of children aged 5-6 years and 4 educators from the Ribnica kindergarten. The data was collected by applying quantitative technique, survey questionnaire with closed-ended and semi-open questions for educators, and through motor proficiency tests for children. The results indicated that children who are physically active once or twice a week are more physically efficient compared to children doing physical activities every day. According to the research, there are no statistically significant differences, but there is a general tendency towards statistically significant differences. Based on the results obtained, we believe that educators did not provide sincere answers to the questions, since many authors of books attach great importance to the physical activity of pre-school children.
Ključne besede:preschool children, physical development, motor abilities, educator, physical activities, physical efficiency


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici