SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Kritična ocena izbire ciljnih trgov za turistično agencijo Aritours : diplomsko delo
Avtorji:Arih, Tanja (Avtor)
Snoj, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf arih-tanja.pdf (1,45 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:turizem, turistično posredovanje, trg, cilj, potovanja, turistične agencije, tržni mehanizem, strategija trženja, marketing, trženje, strategija, značilnosti, kultura, religija, verstvo, krščanstvo, Italija, Slovenija, mednarodne primerjave, promocija, ponudba, SWOT analiza, znamenitosti, kulturna dediščina, programi, razvoj, kulturna zgodovina, zanimivosti, povezanost, empirične raziskave
Leto izida:2006
Založnik:[T. Arih]
Izvor:Maribor
UDK:338.48(043.2):248.153.8(450:497.4)
URN:URN:SI:UM:DK:RDOUS2VZ
COBISS_ID:9146908 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2592
Število prenosov:339
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici