| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Oblike dela z učenci z motnjami avtističnega sprektra pri pouku glasbene vzgoje
Avtorji:Sakelšek, Maja (Avtor)
Protner, Edvard (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sakelsek_Maja_2021.pdf (1,40 MB)
MD5: 5117742A17612770FB93CD99C800A3F5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen magistrskega dela je raziskati, kako posamezne glasbene dejavnosti vplivajo na razvoj posameznih veščin otrok z MAS. Izpostaviti smo želeli, da glasba pri otrocih s posebnimi potrebami, kamor uvrščamo tudi otroke z MAS, pomembno vpliva na govor, navezovanje stikov, čustva ter na krepitev samopodobe. V teoretičnem delu so opisane skupine otrok s posebnimi potrebami, motnje avtističnega spektra, ustanove za delo z otroki s posebnimi potrebami in metode dela z otroki z MAS. Zanimalo nas je, kakšno vlogo ima glasba pri delu z otroki z MAS. Empirični del pa zajema dvoletne evalvacije štirih učencev, kjer nas je zanimalo, kako so posamezne glasbene dejavnosti vplivale na razvoj posameznih veščin glede na njihovo motnjo. Z magistrskim delom želimo opozoriti na pomembno vlogo glasbe pri otrocih z MAS, tiste, ki se aktivno vključujejo v proces vzgoje in izobraževanja otrok z MAS, pa spodbuditi k aktivnemu ukvarjanju z glasbenimi dejavnostmi in vključevanju otrok z MAS v te dejavnosti.
Ključne besede:avtizem, glasba, glasbene dejavnosti
Leto izida:2021
Založnik:[M. Sakelšek]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.33:616.896:78(043.2)
COBISS_ID:69595907 Novo okno
Število ogledov:75
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Forms of working with pupils with autistic spectrum disorder in music education
Opis:The purpose of the master’s thesis is finding out how individual musical activities influence the development of individual skills of children with ADS. We wanted to emphasize that music has an important effect on speech, establishing contacts, emotions, and strengthening of self-image in children with special needs which also includes children with ADS. In the theoretical part we describe groups of children with special needs, disorders of the autistic spectrum, institutions that work with children with special needs, and the methods of working with children with ADS. We wanted to find out what kind of role does music have in working with children with ADS. The empirical part contains a two-year evaluation of four pupils where we wanted to find out how individual musical activities influenced the development of individual skills according to their disorder. With this master’s thesis we want to draw attention to the important role of music with children with ADS, and encourage those who are actively included in the process of education of children with ADS to actively engage in musical activities and include children with ADS in these activities.
Ključne besede:autism, music, musical activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici