| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Priprava komunikacijskega načrta o aditivih za živila
Avtorji:ID Starman, Ana (Avtor)
ID Mičović, Elizabeta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Langerholc, Tomaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Starman_Ana_2021.pdf (968,45 KB)
MD5: BABF1CCA59FFBD27824FCB1BCC833251
PID: 20.500.12556/dkum/b0a478e0-774f-4ce0-87cb-955244742ac4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:V zaključnem delu je na podlagi pregledane literature o aditivih za živila in obveščanju o tveganjih na področju živil pripravljen komunikacijski načrt. Osnovo za pripravo komunikacijskega načrta je predstavljal pregled načinov ozaveščanja potrošnikov o aditivih. Za obdobje od januarja 2015 do februarja 2021 so opredeljena tri ključna komunikacijska sporočila in aktivnosti ter komunikacijska orodja, katerih namen je splošno ozaveščanje o aditivih. Obravnavane so spletne strani različnih virov (UVHVVR, NIJZ, EFSA, Prehrana.si, ZPS, EUFIC in RTV Slovenija) in njihova aktivnost na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, YouTube). Ugotovitve nakazujejo potrebo po posodobitvi vsebine o aditivih na spletnih straneh in povečanju aktivnosti ozaveščanja na družbenih omrežjih o tej temi. V komunikacijskem načrtu so opredeljeni namen in cilji komuniciranja, ciljna skupina, ključna komunikacijska sporočila, predlagane aktivnosti in komunikacijska orodja ter naveden predviden čas, potreben za izvedbo posamezne aktivnosti. Predlagana je izdelava različnih vizualnih orodij ter izvajanje intervjujev s strokovnjaki v informativnih televizijskih in radijskih oddajah. Skozi celotno komunikacijsko kampanjo je priporočeno redno obveščanje o poteku aktivnosti in uporaba družbenih omrežij. S tovrstnimi pristopi je predpostavljeno učinkovito izvedeno ozaveščanje in dosega zastavljenih komunikacijskih ciljev.
Ključne besede:aditivi za živila, potrošniki, obveščanje o tveganju, komunikacijski načrt
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79170 Novo okno
COBISS.SI-ID:65662979 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.06.2021
Število ogledov:1388
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing a Communication Plan on Food Additives
Opis:A communication plan on food additives was developed based on the literature review in the field of food additives and risk communication. The communication plan was further based on a review of established ways and means of raising awareness on food additives. Within this review, three key communication messages, communication activities, tools and channels used from January 2015 to February 2021 to raise awareness on food additives, were identified. Websites and social media (Facebook, Instagram, YouTube) from different sources (including Administration of the Republic of Slovenia for Food Safety, Veterinary and Plant Protection, National institute of Public Health, EFSA, Slovene Consumers’ Association and EUFIC) were included. The findings indicated the need to update the content on food additives on websites and a more frequent use of social media. The communication plan identifies communication objectives, defines the target audience, key communication messages, communication activities (with estimated times to implement each activity), tools and channels. The use of various visualisations such as posters, infographics and videos, as well as interviews with experts on television and radio shows is recommended. Regular use of social media is advised throughout the communication campaign. By utilising proposed principles, an efficient communication campaign on awareness of food additives is presumed.
Ključne besede:food additives, consumers, risk communication, communication plan


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici