| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv načrtovane vadbe ravnotežja na razvoj ravnotežja predšolskih otrok
Avtorji:Fridrih, Maruša (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Fridrih_Marusa_2021.pdf (1,43 MB)
MD5: D3D81601C110FC01FDD513E24148FD4B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu Vpliv načrtovane vadbe ravnotežja na razvoj ravnotežja predšolskih otrok smo s pomočjo pedagoškega eksperimenta želeli ugotoviti, v kolikšni meri lahko v vrtcu načrtovana in redno izvajana vadba ravnotežja vpliva na razvoj ravnotežja pri otrocih. Diplomsko delo sestoji iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motorični razvoj in motorične sposobnosti, pri slednjih smo podrobneje opredelili sposobnost ravnotežja, kjer smo predstavili pojavne oblike ravnotežja, razvoj ravnotežja pri otrocih in čutilo za ravnotežje. Opredelili smo tudi metode in vadbo za razvijanje ravnotežja. V empiričnem delu smo predstavili pedagoški eksperiment in rezultate naše raziskave. Pri pedagoškem eksperimentu smo za testiranje otrok uporabili deset motoričnih testov, ki domnevno merijo ravnotežje. Uporabili smo jih na začetku in koncu eksperimenta, ki smo ga izvedli v obdobju dveh mesecev, in sicer od aprila do junija 2019. Za raziskovalni vzorec smo uporabili neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije otrok. Ugotovili smo, da pred eksperimentom med skupinama ni statistično značilne razlike v gibalni učinkovitosti, prav tako ni statistično značilne razlike med skupinama glede na spol. Po eksperimentu je med skupinama obstajala statistično značilna razlika v gibalni učinkovitosti; pri deklicah ni statistično značilne razlike med skupinama, pri dečkih pa je razlika med skupinama statistično značilna. Prišli smo do zaključka, da lahko v vrtcu načrtovana in redno izvajana vadba ravnotežja pomembno vpliva na razvoj ravnotežja pri otrocih.
Ključne besede:predšolski otrok, ravnotežje, motorični razvoj, motorične sposobnosti, motorični testi ravnotežja, vadba za razvijanje ravnotežja.
Leto izida:2021
Založnik:[M. Fridrih]
Izvor:Maribor
UDK:796.012.1:373.2(043.2)
COBISS_ID:71559427 Novo okno
Število ogledov:338
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of planned balance exercise on balance development of preschool children
Opis:In my diploma thesis called "Influence of planned balance exercise on balance development of preschool children" we tried to distinguish, how big of an influence can planned balance exercises have on balance development in preschool children. The thesis consists of theoretic and empiric part. Theory explains and illustrates motor development and motor skills, where we concentrate on balance itself; all its shapes and forms, balance development in children and our centre of balance – inner ear. We specified methods and balance development exercises. The empiric part introduces the pedagogical experiment and presents the outcome of our study. Pedagogical experiment consists of ten different motor balance tests that arguably measure balance in children. The tests were made at the beginning and in the end of our study, in two-month time frame (from April to June 2019). We used a non-random sample from a concrete children population. We found no statistical difference in motor abilities, nor no statistical difference according to gender, between the two groups. However, there was a significant statistical difference in motor abilities after the experiment; as the girls´ groups did not show a particular statistical difference, the boys´ groups did. We made a conclusion that regular and planned balance exercises does have an influence on balance development in preschool children.
Ključne besede:preschool child, balance, motor development, motor skills, motor balance tests, balance development exercises.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici