| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Delovna šola na Slovenskem med vojnama
Avtorji:ID Štukl, Amadeja (Avtor)
ID Protner, Edvard (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Stukl_Amadeja_2021.pdf (782,91 KB)
MD5: DC007EA40F772C29ADE60E7CE75D4D75
PID: 20.500.12556/dkum/a9c08f90-2bfc-499b-90f7-c41ac91633f1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo obravnavali gibanje za delovno šolo na slovenskem ozemlju med obema vojnama. Najprej smo predstavili splošno opredelitev gibanja za delovno šolo v 20. stoletju in opisali delovno šolo v Združenih državah Amerike ter primerjali tradicionalno učenje s progresivnim učenjem. Nadaljevali smo s splošno definicijo delovne šole in jo uvrstili v okvir reformske pedagogike, kjer smo primerjali njune skupne značilnosti. Podrobneje smo predstavili tuje predstavnike delovne šole, to so Georg Kerschensteiner, Otto Glöckel in Pavel Petrovič Blonski. Raziskovali smo odnos slovenskih učiteljskih društev do delovne šole in kako so le-te pripomogle k razvijanju gibanja za delovno šolo pri nas. Leto 1929 je prineslo spremembe v družbi in v šolstvu, nastala je Kraljevina Jugoslavija, na področju vzgoje in izobraževanja pa se je oblikoval nov šolski zakon, ki je prinesel obvezno osemletno šolanje. Najbolj značilni predstavniki gibanja za delovno šolo na Slovenskem so bili Matija Senkovič, Gustav Šilih, Franjo Žgeč in Anton Osterc. Pojavili so se tudi nasprotniki delovne šole, med katerimi je bil najbolj pomemben Karel Ozvald. Obravnavali smo tudi gibanje za delovno šolo na Hrvaškem.
Ključne besede:delovna šola, delovni pouk, reformska pedagogika, progresivna pedagogika, Matija Senkovič, Gustav Šilih, šolska reforma, šolski zakon
Leto izida:2021
Založnik:[A. Štukl]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-79129 Novo okno
UDK:37.013(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:65109763 Novo okno
Datum objave v DKUM:31.05.2021
Število ogledov:670
Število prenosov:117
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Progressive education in Slovenia during the world wars
Opis:In our master's thesis, we have studied the progressive education movement in Slovenian territory during the World wars. First, we introduced a general characterization of the movement in the 20th century. In addition, we have described progressive education in the United States of America. Also, we have compared traditional and progressive learning. We have continued with the general definition of progressive education, placed it into the framework of reform pedagogy, and compared their mutual characteristics. Next, we have introduced foreign representatives of progressive education, such as Georg Kerschensteiner, Otto Glöckel, and Pavel Petrovič Blonski. We were interested in Slovenian teachers' attitudes towards progressive education. Moreover, we have researched how progressive schools helped with the progressive education movement in our territory. The year 1929 brought changes in society and education, such as the creation of Yugoslavia and the new school legislation that formed a mandatory eight-year primary school education. The most distinctive representatives of the progressive education movement in Slovenia were Matija Senkovič, Gustav Šilih, Franjo Žgeč, and Anton Osterc. We have discovered that there were many opponents to progressive education. One of the most important was Karl Ozvald. Lastly, we have presented the progressive education movement in Croatia.
Ključne besede:progressive education, reform pedagogy, progressive pedagogy, Matija Senkovič, Gustav Šilih, educational reform, school legislation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici