Naslov: | Merjenje pri naravoslovnih dejavnostih predšolskih otrok |
---|
Avtorji: | ID Bezjak, Eva (Avtor) ID Golob, Nikolaja (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | VS_Bezjak_Eva_2021.pdf (2,81 MB) MD5: 65441470941383A28153D82CB929901A PID: 20.500.12556/dkum/fbaa89e2-24dd-4889-bfde-c71e149f66df
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Merjenje je naravoslovni postopek, s katerim se otroci srečujejo že v predšolskem obdobju. Otroci pri dejavnostih z merjenjem spoznavajo količine, enote za merjenje količine, merilne pripomočke ter strategije merjenja. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature predstavili spoznavni razvoj otroka in zgodovino merjenja. Še podrobneje smo se osredotočili na merjenje v predšolskem obdobju, merjenje različnih količin in na druge raziskave, povezane z merjenjem. V empiričnemu delu smo predstavili 5 nalog, s katerimi smo ugotavljali, kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo merjenje ter osnovne merske pojme. Opazovani otroci so v raziskavi pokazali razumevanje, da ima nek predmet prostornino, uspešno prepoznali in izmerili dolžino ter prepoznali najvišji predmet izmed podanih. |
---|
Ključne besede: | predšolski otrok, merjenje, dolžina, ploščina, prostornina |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [E. Bezjak] |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-79107 |
---|
UDK: | 373.2:51(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 75725315 |
---|
Datum objave v DKUM: | 12.10.2021 |
---|
Število ogledov: | 1560 |
---|
Število prenosov: | 150 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |