| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Merjenje pri naravoslovnih dejavnostih predšolskih otrok
Avtorji:ID Bezjak, Eva (Avtor)
ID Golob, Nikolaja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bezjak_Eva_2021.pdf (2,81 MB)
MD5: 65441470941383A28153D82CB929901A
PID: 20.500.12556/dkum/fbaa89e2-24dd-4889-bfde-c71e149f66df
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Merjenje je naravoslovni postopek, s katerim se otroci srečujejo že v predšolskem obdobju. Otroci pri dejavnostih z merjenjem spoznavajo količine, enote za merjenje količine, merilne pripomočke ter strategije merjenja. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature predstavili spoznavni razvoj otroka in zgodovino merjenja. Še podrobneje smo se osredotočili na merjenje v predšolskem obdobju, merjenje različnih količin in na druge raziskave, povezane z merjenjem. V empiričnemu delu smo predstavili 5 nalog, s katerimi smo ugotavljali, kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo merjenje ter osnovne merske pojme. Opazovani otroci so v raziskavi pokazali razumevanje, da ima nek predmet prostornino, uspešno prepoznali in izmerili dolžino ter prepoznali najvišji predmet izmed podanih.
Ključne besede:predšolski otrok, merjenje, dolžina, ploščina, prostornina
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Bezjak]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79107 Novo okno
UDK:373.2:51(043.2)
COBISS.SI-ID:75725315 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.10.2021
Število ogledov:1560
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Measurement in natural science activities of preschool children
Opis:Measurement is a natural science procedure that children encounter already in the preschool period. In measuring activities, children learn about quantities, quantity measurement units, measuring devices and measurement strategies. In the theoretical part, the cognitive development of the child and the history of measurement with the help of literature was presented. A more detailed focus was placed on measurement in the preschool period, the measurement of various quantities, and other research related to measurement. In the empirical part 5 tasks, with which it was determined how children aged 4 to 6 understand measurement and basic measurement concepts, were presented. The observed children in the research showed understanding that an object has a volume, successfully recognized and measured the length and recognized the highest object among the given ones.
Ključne besede:preschool child, measurement, length, area, volume


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici