| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Povezanost spornega oglaševanja s stališči in nakupnimi namerami potrošnikov
Avtorji:Kačič, Pavel (Avtor)
Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kacic_Pavel_2021.pdf (3,90 MB)
MD5: 1796C16F2A821DD2728606F1557B3788
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Zaradi vse večje zasičenosti oglaševalskega prostora oglaševalci v želji po izstopanju in pritegnitvi pozornosti redno posegajo po nevsakdanjih prijemih pri ustvarjanju oglaševalskih kampanj in uporabi neortodoksnih oglaševalskih tehnik. Namen magistrske naloge je dobiti vpogled v do zdaj še neraziskano področje v slovenskem oglaševalskem prostoru, tj. sporno oglaševanje oz. uporaba spornih vsebin, kot so vsebine spolnosti, nasilja, rasnih, verskih in drugih diskriminacij, obscenosti ipd., v oglaševalske namene in sam odnos potrošnikov do uporabe tega. Ugotovitve raziskave nakazujejo na to, da slovenski potrošniki sporno oglaševanje vidijo v pretežno indiferentni luči ali pa je njihov odnos do omenjenega raziskovalnega problema bolj negativne narave. Prav tako so bile opažene razlike med moškimi in ženskami, ženske namreč sporno oglaševanje doživljajo bolj negativno. Temeljni ugotovitvi raziskave pa sta obsegali vpliv spornega oglaševanja na nakupne namere odjemalcev in njihovo doživljanje oglaševanega izdelka. Ta vpliv je bil v obeh primerih negativen, kar še dodatno izpodbija odločanje za uporabo spornega oglaševanja.
Ključne besede:Oglaševanje, sporno oglaševanje, etičnost oglaševanja, sporne vsebine
Leto izida:2021
Založnik:[P. Kačič]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:74807043 Novo okno
Število ogledov:147
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:04.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The connection between controversial advertising and consumer's positions, views and purchasing intentions
Opis:Due to the increasing saturation of the advertising space, advertisers in the desire to stand out and attract attention often resort to usage of unusual approaches in creating advertising campaigns, as well as usage of unorthodox advertising techniques. The main goal of this master's thesis is to gain insight into the unexplored territory in the Slovenian advertising space, ie. controversial advertising or the use of controversial content, such as the content of sexuality, violence, racial, religious and other discrimination, obscenity, etc., for advertising purposes and the attitude of consumers towards the use of it. The findings of the research indicate that Slovenian consumers see the controversial advertising in a predominantly indifferent light, or that their attitude towards the mentioned research problem is of a more negative nature. Differences between men and women have also been observed, as the latter perceive the controversial advertising more negatively. The fundamental findings of the research included the impact of the controversial advertising on the purchasing intentions of customers and their opinion about the advertised product. This impact was negative in both cases, which further challenges the argument for the use of the controversial advertising.
Ključne besede:Advertising, controversial advertising, ethics in advertising, controversial content


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici