| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Raziskovanje razvojnih mejnikov na področju komunikacije v heterogenih in homogenih skupinah : diplomsko delo
Avtorji:ID Povalej, Manca (Avtor)
ID Licardo, Marta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Povalej_Manca_2021.pdf (1,19 MB)
MD5: 59CD18EEDD1C909C0D8DB990839E09DA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu naloge je predstavljen pomen komunikacije ter tri vrste komunikacije; socialna komunikacija, ekspresivna komunikacija in receptivna komunikacija, ki so zelo pomembne v predšolskem razvojnem obdobju za socialni razvoj ter razvoj govora in jezika. Analizirali smo pomen heterogenih in homogenih skupin ter povezave z razvojem komunikacije glede na vrsto skupine, v katero je vključen otrok. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, katere namen je ugotoviti, kateri otroci pogosteje dosegajo razvojne mejnike na področju komunikacije ter ali obstajajo razlike med dečki in deklicami glede na vrsto komunikacije. Podatke smo pridobili s pomočjo ocenjevalnih listov za vse tri vrste komunikacije. V raziskavi smo zbrali podatke za 69 otrok, starih od 1 do 5 let. Rezultati so pokazali, da v homogenih skupinah otroci pogosteje dosegajo razvojne mejnike kot v heterogenih skupinah v prvem in drugem starostnem obdobju. Analiza razlik med spoloma je pokazala, da deklice statistično značilno pogosteje dosegajo razvojne mejnike v prvem starostnem obdobju pri vseh treh vrstah komunikacije. V drugem starostnem obdobju pa deklice še vedno dosegajo višje povprečne vrednosti pri večini postavk, vendar razlike med deklicami in dečki niso več tako izrazite.
Ključne besede:socialna komunikacija, receptivna komunikacija, ekspresivna komunikacija, predšolska vzgoja.
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Povalej]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 71 str.))
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:86628355 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.11.2021
Število ogledov:193
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The research of developmental milestones for communication domain in heterogenous and homogeneous groups
Opis:The theoretical part of the task presents the importance of communication and three types of communication; social communication, expressive communication and receptive communication, which are very important in the pre-school development period for social, speech and language development. We analysed the importance of heterogeneous and homogeneous groups, the connection with the communication development, according to the type of the group in which the child is involved. In the empirical part of my work, the results of a study are presented; what kind of children reach developmental milestones in communication more often and whether there are differences between boys and girls according to the type of communication.Data were obtained using assessment sheets for all three types of communication. The study collected data for 69 children aged 1 to 5 years. The results showed that in homogeneous groups, children were more likely to achieve developmental milestones than in heterogeneous groups in the first and second age period. The analysis of gender differences showed that girls were statistically significantly more likely to achieve developmental milestones in the first age period in all three types of communication. In the second age period, girls still achieve higher average values on most items, but the differences between girls and boys are no longer as distinct.
Ključne besede:social communication, receptive communication, expressive communication, early childhood education.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici