| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izvajanje eksperimentov tematskega sklopa snovi pri pouku spoznavanja okolja v osnovni šoli
Avtorji:Frece, Anka (Avtor)
Golob, Nikolaja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Frece_Anka_2021.pdf (1,31 MB)
MD5: 3878C3DB5AF49BF0C77687A30C115BAA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo z naslovom Izvajanje eksperimentov tematskega sklopa snovi pri pouku spoznavanja okolja v osnovni šoli je namenjeno izpostavitvi pomembnosti eksperimentiranja pri pouku spoznavanja okolja. Raziskovanje je usmerjeno v tematski sklop snovi, saj glede na priporočila učnega načrta prav ta sklop zahteva aktivno raziskovanje snovi in snovnih sprememb. V teoretičnem delu predstavimo predmet spoznavanje okolja, pomembnost zgodnjega uvajanja naravoslovja, opis naravoslovnih postopkov, podrobno predstavimo tudi eksperiment pri učenju in izsledke tujih raziskav. V empiričnem delu opišemo izsledke naše raziskave, za katero so bili pridobljeni podatki na podlagi anketnega vprašalnika med učitelji razrednega pouka od 1. do 3. razreda. Prek analize odgovorov spletnega anketnega vprašalnika smo ugotovili, da se učitelji zavedajo pomembnosti izvajanja eksperimentov v tematskem sklopu snovi in da jih tudi pogosto izvajajo (vsaj tri na leto). Kljub vsemu pa pri izvajanju izražajo veliko potrebo po kvalitetni zbirki eksperimentov ter izpostavljajo pomanjkanje ustreznih merilnih instrumentov. Učitelji izvajajo demonstracijske eksperimente in eksperimentalno delo učencev, saj se podobno kot mnogi avtorji objavljenih raziskav večinoma zavedajo, da učenci z eksperimentiranjem usvojijo praktična in povezljiva znanja ter pridobijo izkušnje in spretnosti. V zaključku je didaktično dodelan primer za eksperimentalno delo učencev (sušenje sadja).
Ključne besede:eksperiment, eksperimentiranje, spoznavanje okolja, tematski sklop snovi
Leto izida:2021
Založnik:[A. Frece]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.33-027.22: 502/504(043.2)
COBISS_ID:69367299 Novo okno
Število ogledov:12
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Conducting experiments from the thematic set substances in lessons of environmental studies in primary school
Opis:The master's thesis titled Conducting Experiments from the Thematic Set Substances in Lessons of Environmental Studies in Primary School is intended to highlight the importance of experimentation in lessons of environmental studies. The research is focused on the thematic set Substances where, due to the recommendations of the curriculum, this exact set requires active exploration of substances and substance changes. The theoretical part includes an introduction of the subject environmental studies, its importance in the early stages of learning about natural sciences, a description of natural science procedures as well as a detailed presentation of experimental learning and results of foreign research. In the empirical part of the current study we describe the results of our research, the data of which has been obtained through a questionnaire among primary school teachers who teach in the first, second and third grade. The analysis of the online survey questionnaire shows that the latter are aware of the importance of conducting experiments in the thematic set Substances; furthermore, they often conduct them in their own classes (at least three per year). This being the case, the teachers also express a great need for quality collection of experiments and point out the lack of appropriate measuring instruments. They implement demonstration experiments and experimental work in their classes because they are, similarly to many authors of published research, aware that students gain additional practical and associable knowledge through experimentation, as well as obtain experience and new skills. The conclusion includes a didactically completed example for experimental student work (fruit drying).
Ključne besede:experiment, experimenting, lessons of environmental studies, thematic set substances


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici