| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Problemski pouk pri tehniki in tehnologiji v osmem razredu osnovne šole
Avtorji:ID Velikonja, Andrej (Avtor)
ID Ploj Virtič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Velikonja_Andrej_2021.pdf (5,65 MB)
MD5: C85E91D8C36B742EA09DAD7933256E33
PID: 20.500.12556/dkum/29e8c3cb-497d-48a0-a613-70f026e0c730
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Magistrsko delo z naslovom Problemski pouk pri tehniki in tehnologiji v osmem razredu osnovne šole je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del je razdeljen na dva sklopa. V prvem sklopu so predstavljena izhodišča za sodoben, kakovosten pouk, ki sledi kompetencam vseživljenjskega učenja (kompetencam 21. stoletja). Drugi sklop je posvečen strukturi učnega načrta predmeta Tehnika in tehnologija v osnovni šoli (Učni načrt, 2011). Na podlagi teoretičnih izhodišč smo pri predmetu tehnika in tehnologija v osmem razredu osnovne šole načrtovali didaktične sklope, zasnovali in izvajali vsebine tehnike in tehnologije po predstavljenih izhodiščih, metodah in oblikah na učenca usmerjenega pouka ter opazovali rezultate. Za analizo so bile uporabljene osnovne opisne statistike in kvalitativne metodološke metode (spremljanje dejavnosti, anekdotični zapisi in fotografsko spremljanje dejavnosti). Cilj naloge je bil analizirati naslednje vidike: – didaktični in metodični vidiki načrtovanja in izvedbe nalog z vidika ciljev in kompetenc 21. stoletja, – načrtovanje didaktičnih sklopov, ki zajemajo ustvarjalne vsebine področja tehnike in tehnologije v osmem razredu osnovne šole, – vpliv prostorskih in materialnih pogojev dela na izvedbo zastavljenih nalog, – vrednotenje postopkov dela in rezultatov dela učencev, ki so nastali na podlagi meril, oblikovanih v okviru načrtovanih vsebin pouka.
Ključne besede:osnovna šola, tehnika in tehnologija, problemski pouk, kompetence 21. stoletja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Velikonja]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78999 Novo okno
UDK:37.091.3:62(043.2)
COBISS.SI-ID:64443907 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.05.2021
Število ogledov:1286
Število prenosov:199
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.04.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Problem-Based Teaching in Engineering and Technology Class in Grade Eight in Primary School
Opis:This thesis entitled Problem-Based Teaching in Engineering and Technology Class in Grade Eight in Primary School is composed of the theoretical and empirical part. The theoretical part is divided into two sets. The first set represents backgrounds for a modern, comprehensive and high-quality teaching which follows the competences of lifelong learning (the competences in the 21stcentury). The second set is focused on the structure of the curriculum of the subject Engineering and Technology in the primary school (Curriculum, 2011). Based on the theoretical background, we have planned didactic sets, designed and implemented problem tasks according to the represented backgrounds, methods and forms of teaching process which was focused on the student, and observed the results. Basic descriptive statistics and qualitative methodology methods (activity monitoring, anecdotal records and photographic monitoring of activities) were used for the analysis. The study aimed to analyse the following aspects: – didactic and methodical aspects of planning and implementing of problem tasks with respect to the competences in the 21st century, – planning didactic modules covering the fields of contemporary contents of engineering and technology, – impact of the space requirements and material conditions on implementing the tasks, – evaluation of the work procedures and the students’ work results following the criteria made within the planned teaching contents.
Ključne besede:primary school, problem-based teaching, engineering and technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici