| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Lutkovna zaposlitev v kombiniranem oddelku
Avtorji:Barat, Mateja (Avtor)
Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Barat_Mateja_2021.pdf (5,76 MB)
MD5: 1935F16A69BBDC561673527BA5BF4124
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Lutkovna zaposlitev v kombiniranem oddelku smo zajeli teoretičen in praktičen del, vezan na projektno delo. V teoretičnem delu smo predstavili lutke, lutkovno umetnost in z njo povezane lutkovne tehnike, primerne za delo z otroki, metode dela v vrtcu, vezane na lutko, ter simbolno igro, kjer smo izpostavili prednosti otrokovega celostnega razvoja ob igri z lutko. Opisali smo tudi nekatere značilnosti dela v kombiniranem oddelku. Projektno delo smo osnovali glede na namen in cilje diplomskega dela ter pripravili in izvedli projekt lutkovne zaposlitve v kombinirani skupini vrtca in ob tem zadovoljili potrebe vseh otrok, ne glede na njihovo starost. Otroci so se na podlagi ustrezne motivacije in lutkovne predstave vživeli v svet lutk oz. lutkovnega gledališča, poskušali lutkovno zgodbo ponotranjiti, animirati lutke, se zaigrati z lutkami na svoj način, po metodi proste igre. Izdelali so si tudi preproste lutke glede na posamezno tehniko lutk. Velik del projekta smo namenili simbolni igri z lutko oz. ustvarjalni lutkovni dejavnosti. Ob vsem tem pa smo pozitivno vplivali tudi na otrokov celosten razvoj. Ob koncu dela smo prepričani, da otroci različne starosti različno sprejemajo posamezne tehnike lutk oz. da enako tehniko lutk sprejemajo drugače. Mlajše otroke privlačijo lutke, narejene iz mehkega materiala, in jim je pomembno, da so lutke všečne. Starejši otroci pa pozornost usmerjajo že v samo tehniko gibanja lutke. Praktičen del diplomske naloge je predstavljen preko dnevnih priprav ter analizah le teh, ki smo jih izvedli v kombiniranem oddelku vrtca.
Ključne besede:lutka, lutkovne tehnike, animacija lutke, spontana igra z lutko, kombiniran oddelek
Leto izida:2021
Založnik:[M. Barat]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:792.97:688.721.2(043.2)
COBISS_ID:63297795 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:O9LMBTGP
Število ogledov:214
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:23.03.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Activities involving puppets in mixed age groups
Opis:In this undergraduate thesis Activities involving puppets in mixed age groups we have enclosed a theoretical as well as practical chapters, connected with the project. In the theoretical chapter we have introduced puppets, puppetry art and puppetry techniques appropriate for working with children, work process methodology in the kindergarten connected with the game of symbols where we pointed out the advantages of child’s wholesome development when playing with a puppet. We have also described certain properties of multi-grade class. The project has been based on the purpose and goals of the undergraduate thesis as well as a project of being actively involved in playing activity with a puppet in kindergarten’s multi-grade class has been prepared and carried out, taking into account the needs of all children regardless of their age. The children have, based on the proper motivation and puppet show, tried to immerse into the world of puppets, i.e., the puppet theatre, and tried to internalise, animate the puppets and play with puppets in their own way; using the free game method. They have also made simple puppets depending on individual puppetry technique. A larger portion of the project has been intended for the game of symbols with a puppet, i.e., for creative puppet activity. Moreover, we have positively influenced child’s wholesome development. We are convinced that children of different age take in different techniques differently, i.e, they take in the same technique differently. Younger children are drawn to puppets made of softer materials and like when puppets are good-looking. The older children focus on the movement technique of puppets. Practical chapter of the undergraduate thesis has been introduced through daily preparations and analysis of these that have been carried out in kindergarten’s multi-grade class.
Ključne besede:a puppet, puppetry techniques, puppet's animation, spontaneous play with a puppet, playing with a puppet, multi-grade class


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici