| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju : Praktikum
Avtorji:ID Iršič, Matjaž (Avtor)
ID Malc, Domen (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Recenzent)
ID Snoj, Boris (Recenzent)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
ID Malc, Domen (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/544
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Praktikum je namenjen študentom prvega letnika dodiplomskega študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti za delo pri vajah predmeta Osnove marketinga in se uporablja kot dopolnilo k drugi izdaji monografije Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Praktikum zajema 10 poglavij in zajema naslednja osnovna področja marketinga: opredelitev marketinga, marketinško okolje, temeljni marketinški koncepti, spoznavanje odjemalcev, raziskave za potrebe marketinga, načrtovanje strategij marketinga, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Vsako poglavje sledi enaki strukturi: študijski primer, vprašanja iz primera, vprašanja za utrjevanje in vaje za utrjevanje, ki so namenjene poglobljenemu razmisleku o obravnavni temi.
Ključne besede:osnove marketinga, temeljni koncepti, marketinški splet, digitalno okolje, marketinške strategije
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78886 Novo okno
ISBN:978-961-286-437-8
UDK:339.138:004.9(075.8)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:56444163 Novo okno
DOI:10.18690/978-961-286-437-8 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8CLN2CZA
Datum objave v DKUM:22.03.2021
Število ogledov:1201
Število prenosov:113
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.03.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing - Fundamental Concepts and their Use in Digital Environment : Practicum
Opis:The handbook is intended for first year undergraduate students at Faculty of Economics and Business for work in the course Fundamentals of marketing and it is used as a supplement to second edition of the monograph Marketing – Fundamental concepts and their use in digital environment. In a total of 10 chapters, this handbook covers basic areas of marketing science: definition of marketing, marketing environment, fundamental marketing concepts, consumer studies, marketing research, marketing strategy planning, product, price, marketing channels and marketing communication. Each chapter follows the same structure: case study, case questions, questions for repetition, exercises for repetition, which allow for deep reflection on the topic.
Ključne besede:principles of marketing, fundamental concepts, marketing mix, digital environment, marketing strategy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici