| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Podeželje in razvoj gastronomije v Sloveniji : teritorialne kolektivne blagovne znamke po modelu ʹIzvorno slovenskoʹ
Avtorji:Lešnik Štuhec, Tanja (Urednik)
Rozman, Črtomir (Recenzent)
Vajda Vrhunec, Jasmina (Lektor)
Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/539
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:V publikaciji so predstavljena znanstvena izhodišča in pomen vzpostavljanja teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk po modelu Izvorno slovensko za razvoj slovenskega podeželja ter gradnje gastronomskega turizma, ki temelji na kratkih dobavnih poteh od njive do krožnika in vzpostavlja sistem kakovosti in izvora živil ter gradiv tudi za vse spremljajoče dejavnike, ki družno gradijo gastronomsko podeželsko turistično destinacijo. Model temelji na sistematičnem povezovanju, gradnji sistema ocenjevanja in vizualne podobe kolektivne blagovne znamke, usposabljanju, svetovanju, ocenjevanju kakovosti, podeljevanju pravice do uporabe certifikata, vzpostavljanju sistema trženja, prodaje, logistike in zagotavljanja nenehne kakovosti skozi načrtovano spremljanje kakovosti in izvora produktov. Na prvem nivoju gradimo primarno ponudbo, in sicer usposabljamo in svetujemo ponudnikom pridelkov in živilskih izdelkov, da le-ti zgradijo zgodbe z lokalno dodano vrednostjo, ki jih lahko v jedi vključijo gostinci. Na drugem nivoju ustvarjamo lokalno prepoznavno ponudbo nastanitvenih kapacitet, gastronomskih prireditev in doživetij. Tretji nivo je namenjen ambasadorjem kolektivne blagovne znamke, ki pod eno streho združujejo več omenjenih aktivnosti in sprejemnim turističnim agencijam. Četri nivo je namenjen gradnji portala, ki omogoča komuniciranje med deležniki znotraj destinacije in pritegne pozornost zahtevnih raziskovalcev gastronomije, ki so za izjemna butična doživetja pripravljeni nameniti svoj čas in denar. Vse aktivnosti so usklajene z aktivnostmi Slovenske turistične organizacije in MGRT in odlična popotnica za Slovenija – Evropska gastronomska regija Evrope 2021.
Ključne besede:teritorialne kolektivne blagovne znamke, model Izvorno slovensko, trajnostni razvoj podeželja, gastronomija, kratke dobaviteljske verige, od njive do krožnika, destinacija, kakovost, poreklo-izvor
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Izvor:Maribor
ISBN:978-961-286-431-6
UDK:641(075.8)
COBISS_ID:54307587 Novo okno
Število ogledov:114
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:09.03.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Rural Area and Gastronomy Development in Slovenia : Territorial Collective Brands According to the ‘Authentic From Slovenia’ Model in 2020
Opis:The publication presents the scientific background and the importance of establishing territorial collective brands according to the Authentic from Slovenia model for the development of the Slovenian countryside and building gastronomic tourism, which is based on short supply chains from the field to the plate and establishes a system of quality and origin of food and materials for all accompanying stakeholders build a gastronomic rural tourist destination. The model is based on systematic integration, building a rating system and visual image of a collective brand, training, consulting, quality assessment, granting the right to use the certificate, establishing a marketing, sales, logistics and continuous quality assurance system through planned monitoring of product quality and origin. At the first level, we build the primary offer, namely training and advising crop and food product providers to build stories with local added value that can be included in the dishes by caterers. On the second level, we create a locally recognizable offer of accommodation capacities, gastronomic events and experiences. The third level is intended for ambassadors of the collective brand, who combine several of the mentioned activities under one roof, and reception tourist agencies. The fourth level is intended for the construction of a portal that enables communication between stakeholders within the destination and attracts the attention of demanding gastronomy researchers who are willing to devote their time and money to exceptional boutique experiences. All activities are coordinated with the activities of the Slovenian Tourist Board and MERT and an excellent orientation for Slovenia - European Gastronomic Region of Europe 2021.
Ključne besede:territorial collective brands, model Authentic from Slovenia, sustainable rural development, gastronomy, short supply chains, from field to the plate, destination, quality, origin


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici