Naslov: | Primerjalna analiza CRM rešitev med Zoho crm in HubSpot CRM |
---|
Avtorji: | ID Majerič, Žiga (Avtor) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UN_Majeric_Ziga_2021.pdf (963,98 KB) MD5: DB1823B55DE1F577BDA42AC493EA2762 PID: 20.500.12556/dkum/08d463d8-e152-4e36-9203-93baf937c51f
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega projekta/projektno delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | CRM rešitve so v današnjem času in tudi v prihodnosti ključnega pomena za številna podjetja, da vzpostavijo kakovostne odnose s svojimi strankami, ki so osnova za obojestransko koristno in dolgoročno poslovno sodelovanje. Ker je ponudnikov CRM rešitev več in ker se rešitve med seboj razlikujejo, je pomembno, da podjetje izbere primerno CRM rešitev.
V diplomskem projektu smo predstavili in primerjali dve oblačni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM, ki v Sloveniji še nista tako uveljavljeni. Najprej smo predstavili, kaj CRM rešitve sploh so, njihov razvoj in vrste, potem smo predstavili njihove značilnosti in funkcionalnosti, nato pa pojasnili razlike med brezplačnimi in plačljivimi CRM rešitvam; predstavili smo še trenutne trende, ki jim morajo CRM rešitve slediti in našteli trenutne vodilne ponudnike CRM rešitev na svetu.
V drugem delu diplomskega projekta smo predstavili dve rešitvi CRM, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM. Za vsako izmed rešitev smo na kratko opisali posamezno podjetje oziroma ponudnika CRM rešitve, predstavili postopek uvedbe, opisali izgled začetne strani, našteli funkcionalnosti posamezne različice, predstavili možnosti podpore uporabnikom in možnosti integracije z drugimi programi.
Na koncu smo omenjeni rešitvi primerjali po različnih kriterijih, in sicer po ceni, uvedbi, možnostih integracij, prilagodljivosti, funkcionalnostih, sledenju trendom in podpori uporabnikom. Na spletnih platformah, kjer ocenjujejo rešitve, smo poiskali tudi ocene dejanskih uporabnikov obeh rešitev in jih primerjali. |
---|
Ključne besede: | CRM, oblačne rešitve, HubSpot CRM, Zoho CRM |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [Ž. Majerič |
---|
Leto izida: | 2021 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-78818 |
---|
UDK: | 004.77 |
---|
COBISS.SI-ID: | 66606083 |
---|
Datum objave v DKUM: | 10.06.2021 |
---|
Število ogledov: | 1580 |
---|
Število prenosov: | 144 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |