| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Skrb za nadarjene nekoč, danes in jutri
Avtorji:ID Fras, Zala (Avtor)
ID Usenik, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Fras_Zala_2021.pdf (1,85 MB)
MD5: 4C2F7ECD3A8F5A6CEDF47D8141A6BC05
PID: 20.500.12556/dkum/0ac543a5-a1b9-49dd-a77a-277a8a0103f1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo se odločili raziskati, kako se je delo z nadarjenimi učenci spremenilo iz preteklosti do danes ter kako se bo delo z njimi razvijalo v prihodnje. V teoretičnem delu so predstavljene glavne razlike med nadarjenostjo, inteligentnostjo in ustvarjalnostjo. Predstavljen je zakonski okvir za izobraževanje nadarjenih učencev skozi preteklost vse do današnjega časa, proces evidentiranja in odkrivanja nadarjenih ter delo z nadarjenimi učenci in vloga učiteljev pri delu z njimi. V teoretični del smo vključili tudi sodobne didaktične pristope za delo z nadarjenimi učenci ter pomen in vpliv družine na razvoj otrokove nadarjenosti. V empiričnem delu smo anketirali učitelje različnih šol po Sloveniji z namenom, da bi raziskali ustreznost učiteljeve izobrazbe za delo z nadarjenimi učenci v preteklosti in danes, vlogo učiteljev, razrednih učiteljev, svetovalnih delavcev in ravnateljev pri poučevanju nadarjenih učencev v preteklosti, sedanjosti in prihodnosti, prilagajanje pouka za nadarjene učence v preteklosti in danes, sodelovanje učiteljev s starši nadarjenih otrok ter zasnovanost slovenskega šolskega sistema pri delu z nadarjenimi učenci. Na podlagi dobljenih rezultatov lahko sklenemo, da se skrb za nadarjene učence iz preteklosti do danes ni bistveno spremenila. Vendar pa sodelujoči učitelji za prihodnje menijo, da se bo njihova vloga pri skrbi za nadarjene učence spremenila.
Ključne besede:nadarjeni učenci, poučevanje, zakonodaja, odkrivanje nadarjenih, delo z nadarjenimi, didaktični pristopi, vpliv učiteljev
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Z. Fras]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78789 Novo okno
UDK:159.922.76-056.45:37.091.212.3(043.2)
COBISS.SI-ID:61706499 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NHLA2W5M
Datum objave v DKUM:06.05.2021
Število ogledov:1454
Število prenosov:216
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.03.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Care for the gifted in the past, present and future
Opis:This Master’s thesis explores how working with gifted students has changed from the past until today and how it will continue to change and develop in the future. The theoretical part presents the main differences between talent, intelligence and creativity. We also presented the legislative framework for educating gifted students from the past until modern times as well as the process of recording information about gifted students, recognising them, working with them and the role of teachers in working with the gifted. The theoretical part includes modern didactic approaches for working with gifted students and the impact of the family on the development of the student's talent. In the empirical part we surveyed teachers from different schools in Slovenia. Our purpose was to explore the adequacy of teachers' education in connection to their work with gifted students in the past and in the present. Furthermore, we explored the roles of teachers, class teachers, school counsellors and principals in teaching gifted students in the past, present and future. We considered the cooperation between teachers and students' parents and the way Slovenian school system is designed in connection to working with gifted students. Based on the survey results, we can conclude that caring for gifted students has not significantly changed from the past to the present. However, the participating teachers believe their role in caring for gifted students will change in the future.
Ključne besede:gifted students, teaching, laws, recognising gifted students, working with gifted students, didactic approach, teachers' influence


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici