| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza samoučinkovitosti študentov predšolske vzgoje na gibalnem področju
Avtorji:Gselman, Gabrijela (Avtor)
Marinšek, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Gselman_Gabrijela_2021.pdf (1,39 MB)
MD5: 19B29C905DE60DA5C6A69513B2A6513F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela je raziskati samoučinkovitost študentov na gibalnem področju. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na dve temi; in sicer gibalno področje v vrtcu ter samoučinkovitost. Izpostavili smo pomen gibalne dejavnosti v vrtcu in njen vpliv na razvoj otroka. Opredelili smo značilnosti samoučinkovitosti na splošno ter tudi samoučinkovitost učitelja pri vodenju razreda, sodelovanju z učenci in v organizaciji. V tretjem večjem poglavju teoretičnega dela pa smo predstavili podatke in rezultate treh raziskav o zaznavi samoučinkovitosti pedagoškega osebja pri poučevanju temeljnih motoričnih sposobnosti. V empiričnem delu raziskave smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega raziskovanja. Podatke smo zbrali s pomočjo kvantitativne tehnike in uporabili lestvico za ocenjevanje samoučinkovitosti učiteljev (Bandura, 2006). V raziskavi je sodelovalo 179 študentov rednega in izrednega študija predšolske vzgoje. Stopnjo samoučinkovitosti študentov smo preverjali na šestih gibalnih področjih. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da imajo v povprečju odgovorov višjo stopnjo samoučinkovitosti študenti tretjih letnikov, študenti s končano srednjo zdravstveno šolo ter študenti rednega študijskega programa.
Ključne besede:primerjava, samoučinkovitost, študenti predšolske vzgoje, gibalno področje, razvoj otroka
Leto izida:2021
Založnik:[G. Gselman]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:796.012.1-057.875(043.2)
COBISS_ID:63419907 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NZ2GNL5U
Število ogledov:60
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.02.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of preschool education students' self - efficacy in physical activities
Opis:The purpose of this thesis is to research self-efficacy of preschool education students in physical activities. The thesis consists of theoretical and empirical part. The focus of the theoretical part is on physical activity in kindergarten and on self-efficacy. We stressed the importance of physical activity in kindergarten and its influence on child’s development. We described characteristics of self-efficacy in general as well as the teacher’s self-efficacy in classroom management, their collaboration with children and in organisation. In the third chapter of the theoretical part, we presented the data and results of three studies about teachers’ perceptions of self-efficacy in teaching basic motor skills. In the empirical part, we used causal non-experimental method of empirical research. Quantitative data was collected using the Teacher Self-Efficacy Scale (Bandura, 2006). Respondents were 179 students from full-time and part-time programmes of preschool education studies. We evaluated the level of students’ self-efficacy in six different fields of physical activities. The results showed the highest levels of self-efficacy among students in third year of their studies, students with completed secondary school of nursing, and full-time students.
Ključne besede:comparison, self-efficacy, preschool education students, physical activity, child development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici