| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Celostna obravnava zdravega življenjskega sloga v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Avtorji:ID Košir, Jana (Avtor)
ID Planinšec, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kosir_Jana_2021.pdf (1,85 MB)
MD5: 3A4A9E172963F6D90F762FD91FBFA55F
PID: 20.500.12556/dkum/c68eac97-0a96-4a78-ae4d-4a435e846948
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Glavni namen magistrske naloge je analiza učnih načrtov za drugo vzgojno-izobraževalno obdobje in razvoj ter priprava primerov učnih priprav, ki bodo medpredmetno celostno povezovale zdrav življenjski slog. Na podlagi tega smo raziskali aktualno literaturo s področja življenjskega sloga, analizirali raziskave, projekte in programe, ki so bili v šolski sistem vpeljani z namenom preverjanja in izboljšanja življenjskega sloga, nato pa analizirali učne načrte za 4. in 5. razred osnovne šole. Ugotovili smo, da so vsebine življenjskega sloga v učnih načrtih razdeljene med več različnih šolskih predmetov, da učiteljev ne spodbujajo k celostni obravnavi življenjskega sloga, da v njih niso vključeni cilji s področja spanja in počitka, čeprav ti vedenji spadata med ključna vedenja, ki vplivajo na oblikovanje življenjskega sloga, prav tako pa tudi, da v učnih načrtih ni predvidena celostna obravnava življenjskega sloga. Na podlagi dobljenih spoznanj smo nato oblikovali šest primerov učnih priprav za 4. in 5. razred osnovne šole v obliki medpredmetnih povezav, kjer smo povezali učne cilje in vsebine s področja gibanja, prehrane, ustne higiene ter duševnega zdravja s šestimi šolskimi predmeti; to so šport, naravoslovje in tehnika, družba, glasbena umetnost, slovenščina in matematika. Učne priprave sestavljajo konkretne dejavnosti, ki jih učitelj lahko uporabi pri obravnavi življenjskega sloga.
Ključne besede:zdrav življenjski slog, zdravje, splošno dobro počutje, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, učni načrt
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Košir]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78724 Novo okno
UDK:37.091.214:613.95-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:55934979 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OWAEPMNE
Datum objave v DKUM:23.03.2021
Število ogledov:1715
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.02.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A comprehensive study of a healthy lifestyle in the second educational period
Opis:The main purpose of this thesis is the analysis of curricula for the second educational period, as well as development and preparation of examples of lesson plans that holistically integrate a healthy lifestyle in a cross-curricular way. We researched current literature in the field of lifestyle, analyzed researches, projects, and programs that were introduced into the educational system in order to check and improve lifestyle. We then analyzed the curricula for the 4th and the 5th grades of primary school. We found that the content of lifestyle in the curriculum is divided between several different school subjects. The curriculum does not encourage teachers to comprehensively address the topic of lifestyle and it does not include goals in the field of sleep and rest, although these are among key behaviors that affect the formation of a lifestyle. Furthermore, the curriculum does not provide a holistic approach to lifestyle. Based on findings, we designed six examples of lesson plans for the 4th and the 5th grades of primary school in the form of interdisciplinary links, where we linked learning objectives and content in the fields of movement, nutrition, oral hygiene, and mental health with six school subjects: sports, science and technology, society, music, Slovene, and mathematics. Lesson plans consist of concrete activities that the teacher can use when dealing with the topic of lifestyle.
Ključne besede:healthy lifestyle, health, well-being, second educational period, curriculum


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici