| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izbira in načrtovanje izdelkov pri pouku tehnike in tehnologije
Avtorji:ID Rojc, Tanja (Avtor)
ID Dolenc, Kosta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Rojc_Tanja_2021.pdf (1,92 MB)
MD5: E099C73427EBDF479BC99F1545BFE298
PID: 20.500.12556/dkum/875dead2-b1ca-4e89-89f5-05a52436266b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V osnovnih šolah imajo učitelji tehnike in tehnologije različne možnosti za izpeljavo pouka in s tem usvojitev ciljev, ki jih predpisuje učni načrt. Večina učiteljev daje poudarek praktičnemu pouku. Nanj se osredotoča tudi magistrska naloga, ki preučuje učiteljevo izbiro in načrtovanje izdelkov pri pouku tehnike in tehnologije. Najprej so pregledani učni načrti in učbeniški kompleti predmetov, ki v času osnovnošolskega izobraževanja vključujejo tehnične vsebine. Nadalje empirična raziskava ugotavlja načrtovanje in izbiro izdelkov učiteljev tehnike in tehnologije slovenskih osnovnih šol. Ugotovljeno je, da se učni cilji in predlagani izdelki pri tehniki in tehnologiji prepletajo z vsemi šolskimi predmeti, obravnavanimi v magistrski nalogi, še največ pa zlasti z neobveznim izbirnim predmetom tehnika. Raziskava je pokazala, da učitelji skoraj polovico šolskih ur pri tehniki in tehnologiji namenijo izdelavi izdelkov, ob tem učenci največkrat uporabljajo delovno gradivo, ki vsebuje ves potreben material za njihovo izdelavo. Pri izbiri ustreznih izdelkov učitelji sledijo vsebinam in ciljem učnega načrta ter ob tem izhajajo iz predznanj, želja in idej učencev. Na podlagi rezultatov raziskave so ob koncu ponujena nekatera priporočila in nabor izdelkov za načrtovanje učnih ur praktičnega pouka.
Ključne besede:Tehnika in tehnologija, praktični pouk, načrtovanje izdelkov, ideje, osnovna šola.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Rojc]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78711 Novo okno
UDK:37.091.33-027.22:62:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:76103427 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZASLTHTC
Datum objave v DKUM:13.10.2021
Število ogledov:1550
Število prenosov:211
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.02.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Choice and Design of Products in Tech and Technology Class
Opis:In primary schools, teachers of Tech and Technology have various options for conducting lessons and thus achieving the objectives prescribed by the curriculum. Most teachers place emphasis on practical lessons. This is also the focus of the master's thesis, which examines the teacher's choice and design of products in Tech and Technology class. First, the curricula and textbook sets of subjects that include technical contents during primary education are reviewed. Furthermore, an empirical research establishes the design and selection of products from teachers of Tech and Technology in Slovenian primary schools. It has been established that the learning objectives and the proposed products in Engineering and Technology are intertwined in all school subjects discussed in the master's thesis, most of all with the optional elective subject Technology. Research has shown that teachers spend almost half of the time of their school classes in Tech and Technology making products. Pupils most often use work material that contains all the necessary material for production. When choosing appropriate products, teachers follow the curriculum, complying the prior knowledge, wishes and ideas of pupils. Based on the results, some recommendations and a set of products for planning practical lessons are offered at the end.
Ključne besede:Tech and Technology, practical lessons, product design, ideas, primary school.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici