| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Spodbujanje učenja z metodo NTC in metodo dialoškega branja pri otrocih s posebnimi potrebami v prilagojenem programu
Avtorji:Gabor, Sergeja (Avtor)
Licardo, Marta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gabor_Sergeja_2021.pdf (1,92 MB)
MD5: 9E693E2ABC8DA253FD2BA237079374F6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Metoda NTC in metoda dialoškega branja omogočata otrokom s posebnimi potrebami stimulativno učenje preko igre. Otroci s posebnimi potrebami počasneje usvajajo znanje ter imajo težave na področju komunikacije, pozornosti, izražanja, povezovanja ter mišljenja. Metodi spodbujata aktivno vključevanje otrok, spodbujata mišljenje, povezovanje, sklepanje ter omogočata širjenje besednega zaklada ter povečujeta pozornost. V magistrskem delu smo v empiričnem delu analizirali razlike pri napredku otrok pred in po uporabi metode NTC in metode dialoškega branja za sklope: pozornost in koncentracija, komunikacija, verbalni spomin, govorno jezikovno razumevanje in izražanje, grafično-vizualno zaznavanje ter časovna in prostorska orientacija. Raziskavo smo izvedli na Centru za sluh in govor v Mariboru v skupini predšolskih otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in drugimi motnjami (N = 6). Rezultati kažejo, da se je v kratkem časovnem obdobju pri otrocih statistično pomembno izboljšala pozornost in koncentracija (na 4 od 7 postavk), delno se je izboljšal verbalni spomin (na 1 od 2 postavk), izboljšalo se je govorno jezikovno razumevanje in izražanje (na 3 od 4 postavk), manjši napredek pa je bil v prostorsko-časovni orientaciji, grafično-vizualnem zaznavanju in komunikaciji. Naloga je pomembna, saj povezuje tematiko o učenju z uporabo sodobnih metod (NTC in metodo dialoškega branja) pri otrocih s posebnimi potrebami in z rezultati dokazujemo, da je uporaba sodobnih metod zelo pomembna za napredek otrok.
Ključne besede:otroci s posebnimi potrebami, NTC metoda, dialoško branje, projektno učenje, didaktika.
Leto izida:2021
Založnik:[S. Gabor]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:376(043.2)
COBISS_ID:52541699 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JWFBBL5M
Število ogledov:291
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.01.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Encouraging learning with NTC and dialogue reading as learning methods in a personalized education programme for children with special needs
Opis:NTC method and dialog reading are methods which provide special needs children with the stimulus needed to learn through games. These children are often characterized as needing more time to learn and are known to experience difficulties when they communicate with others, have problems with attention, expressing themselves, making connections and developing their thinking skills. Both methods not only promote active inclusion of children, foster imagination, encourage integration and making conclusions, but also stimulate the expansion of one’s vocabulary and increase their concentration. The main objective of the empirical part was to analyze the differences in the children’s progress before and after the implementation of the two methods in question – NTC method and dialog reading. The following areas were monitored during the study: attention and concentration, communication, verbal memory, spoken communication, graphical visual perception, and temporal and spatial orientation. The study was conducted at the Center for Hearing and Speech in Maribor in a group of preschool children with speech-language disorders and other disorders (N=6). The results show that in a short timespan these children underwent a statistically significant advance in the areas of attention and concentration (4 out of 7 variables), there was also a partial improvement in their verbal memory (1 out of 2 variables), an improvement in language comprehension and speech formation (3 out of 4 variables), and a small progress in the areas of spatial and temporal orientation, graphical visual perception, and communication. The paper presents a significant contribution in the working with special needs children domain by using contemporary methods for learning such as NTC method and dialog reading; its research work proves the importance of such methods for the children’s progress.
Ključne besede:special needs children, NTC method, dialogic reading, project learning, didactics.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici