| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Management coaching model and impact of its activities on employee satisfaction
Avtorji:Cajnko, Petra (Avtor)
Kraljić, Suzana (Avtor)
Datoteke:URL http://journals.um.si/index.php/lexonomica/article/view/125
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
Opis:The article tries to answer the research question: What is the potential additive effect on employee satisfaction when using management coaching model and its activities? The purpose of the article has been to form a model of management coaching and of the influence of its activities on employee satisfaction based on theory review and field study results. We have confirmed the main hypothesis (H1: Implementing management coaching model positively influences employee satisfaction) and all of the secondary hypotheses (Hi,j: Implementing activity "i" of the management coaching model positively influences factor "j" of employee satisfaction; i = 1, 2, 3, 4, 5; j = 1, 2, 3, 4, 5) with our empirical study, focused on the employees. The topic is of practical value and it will help managers in Slovenia and abroad understand the effect of the activities of coaching on employee satisfaction.
Ključne besede:coaching, satisfaction of employees, successfulness of an enterprise, management, model
Leto izida:2018
Št. strani:str. 133-148
Številčenje:no. 2, Vol. 10
UDK:005
COBISS_ID:5696043 Novo okno
ISSN pri članku:1855-7147
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MZFHGY1H
Število ogledov:68
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Lexonomica
Založnik:Pravna fakulteta
ISSN:1855-7147
COBISS.SI-ID:246384128 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Managementski model coachinga in vpliv njegovih aktivnosti na zadovoljstvo zaposlenih
Opis:V članku smo poskušali odgovoriti na temeljno raziskovalno vprašanje: Kakšen je potencialni dodatni učinek na zadovoljstvo zaposlenih z uporabo managementskega modela coachinga in aktivnosti, ki jih zajema model? Namen našega članka je na temelju teorije s tega področja in spoznanj iz terenske raziskave oblikovati managementski model coachinga in vpliva njegovih aktivnosti na zadovoljstvo zaposlenih. Z empirično raziskavo smo potrdili glavno hipotezo (H1: Izvajanje managementskega modela coachinga pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih.) in vse pomožne hipoteze (Hi,j : izvajanje i-te aktivnosti managementskega modela coachinga pozitivno vpliva na j-ti dejavnik zadovoljstva zaposlenih; i = 1, 2, 3, 4, 5; j = 1, 2, 3, 4, 5.). Na podlagi zgoraj napisanega lahko sklepamo, da je tema izjemno aktualna, njeni rezultati pa bodo omogočili slovenskim in tudi drugim managerjem razumeti pomen in vpliv aktivnosti coachinga na zadovoljstvo zaposlenih.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici