| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
Avtorji:ID Korbar, Jakob (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Korbar_Jakob_2021.pdf (1023,14 KB)
MD5: E2153908BB6087970E873481CC493CA4
PID: 20.500.12556/dkum/40df656f-0e11-449f-88fa-a6889cb5d8cb
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu. Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na trgu. V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine, komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited.
Ključne besede:Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega komuniciranja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Korbar]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-78501 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:57709315 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:A4YV2L3I
Datum objave v DKUM:30.03.2021
Število ogledov:1048
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:15.01.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication in BSH Bosch und Siemens Hausgeräte company
Opis:Marketing communication is an indispensable marketing activity. As companies establish contact with customers, other companies and gain customer loyalty and trust. Marketing communication is considered by companies as a form of persuasive informing of customers, which reduces their uncertainty and consequently accelerates the purchase. Today, the customer is exposed to a large amount of information, which is why the channels of marketing communication are increasingly filled. Due to all the factors, companies are forced to communicate with the customer in the most efficient way, which requires a highly developed marketing communication program. At the time of the assessment, customers will decide to purchase the product that is best presented and best fulfills their expectations. Businesses are aware that only by meeting consumer expectations and making a profit can they remain competitive in the market. To achieve this, they must be prepared to constantly adept to market conditions. In this diploma project we will present the theoretical basis of marketing communicaton, define the goals of marketing communication nad target groups, communication channels, the suitability of selected communication tools and the budget of marketing communication. This will be based in the case of BSH Bosch und Siemens Hausgeräte on the Slovenian market. We will analize their marketing communication program, present the marketing communication program, and present the marketing program for the Unlimited vacuum cleaner product.
Ključne besede:Marketing communication, BSH Bosch und Siemens Hausgeräte, marketing communication tools, marketing communication program


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici