| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vključevanje otroka tujca v slovensko govorno okolje kot dodatna učna pomoč
Avtorji:Škrobar, Aleš (Avtor)
Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Skrobar_Ales_2021.pdf (1,38 MB)
MD5: 274C7C551A3772082C6CA9C956161136
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu Vključevanje otroka tujca v slovensko govorno okolje kot učna pomoč smo v teoretičnem delu na podlagi domače in tuje literature predstavili teoretična izhodišča na področjih jezika in govora. Opredelili smo področje migracij in vključevanja otrok migrantov v slovenski šolski sistem. Pri tem smo pregledali tudi zakonsko podlago in usmeritve na tem področju. V empiričnem delu smo predstavili namen in metodologijo naše raziskave. V praktičnem delu magistrskega dela smo predstavili potek štirinajstmesečne raziskave. Raziskavo smo uredili v kronološkem zaporedju, z opisi srečanj, prepisi pogovorov in fotografijami izdelkov in delovnih gradiv. Sproti smo analizirali dečkov napredek pri razvijanju besedišča, razumevanju, oblikovanju stavkov in razvijanju pisnih ter bralnih sposobnosti. Skozi potek raziskave smo ugotovili, da je deček na vseh omenjenih področjih zelo napredoval. Največjo efektivnost pa so pokazale aktivnosti, ki so bile povezane s praktičnim delom ali z dečkovimi osebnimi izkušnjami in življenjem. Ugotovili smo, da boljše znanje jezika pomaga pri hitrejšem in efektivnejšem vključevanju v novo socialno okolje. Hkrati pa smo opazili, da je v slovenskem šolskem sistemu pri integraciji otrok tujcev v novo okolje premalo pozornosti posvečeno pridobivanju jezika tega okolja.
Ključne besede:otroci tujci, učna pomoč, slovenščina kot drugi tuji jezik, učna pomoč tujcu, otroci migranti
Leto izida:2021
Založnik:[A. Škrobar]
Izvor:Maribor
UDK:811.163.6-054.72-053.5:373.3(043.2)
COBISS_ID:51939331 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VXAVH6UK
Število ogledov:148
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.01.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inclusion of a foreign child in the Slovene-speaking environment as additional learning assistance
Opis:In the master's thesis Inclusion of a foreign child in the Slovene-speaking environment as a learning aid, we presented theoretical starting points in the fields of language and speech in the theoretical part on the basis of domestic and foreign literature. We defined the field of migration and inclusion of migrant children in the Slovenian school system. We also reviewed the legal basis and guidelines in this area. In the empirical part, we presented the course, the purpose and the methodology of our research. In the practical part of the master's thesis, we presented the course of a fourteen-month research. We have arranged the research in chronological order, with descriptions of meetings, transcripts of conversations and photographs of products and working materials. We continuously analyzed the boy's progress in developing vocabulary, comprehension, sentence formation, and developing writing and reading skills. Throughout the course of the research, we found that the boy had made great progress in all the areas mentioned. The greatest effectiveness, however, was shown by activities that were related to practical work or to the boy's personal experience and life. We found that better language skills help to integrate into a new social environment faster and more effectively. At the same time, we noticed that in the Slovenian school system, when integrating the children of foreigners into the new environment, too little attention is paid to acquiring the language of this environment.
Ključne besede:children foreigners, learning assistance, Slovene as a second foreign language, learning assistance to a foreigner, migrant children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici