| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Spoznavanje dvorca Spodnja Polskava s pedagoškim pristopom Storyline
Avtorji:Lipovšek, Leonida (Avtor)
Licardo, Marta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Lipovsek_Leonida_2021.pdf (4,88 MB)
MD5: 11618C8971999D8DDA32CF4BDECC0C65
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu smo predstavili projektno delo, različne tipe projektnega dela, njegove značilnosti ter načela in načrtovanje projektnega dela. Vrsta projektnega dela je tudi pedagoški pristop Storyline. Opredelili smo temeljna izhodišča, načela in vlogo vzgojitelja ter opisali vse korake, ki so potrebni za izvedbo. V praktičnem delu smo analizirali izvedbo v skupini otrok starih 4 do 6 let, kjer smo izvedli šest epizod po pedagoškem pristopu Storyline. Rezultati so pokazali, da je bilo za načrtovanje potrebnega precej časa in priprav, kar se je kasneje zelo obrestovalo, saj so bili otroci ves čas aktivni in zelo motivirani za učenje. O izbrani temi so se naučili veliko novega, realizacija načrtov zgradb in figur pa je potekala po pričakovanju. Nekateri zahtevnejši cilji so bili delno doseženi. Pozitivne spremembe v dejavnostih in angažiranost otrok so opazili tudi starši. Diplomsko delo je pomembno, saj predstavlja analizo implementacije pedagoškega pristopa Storyline v slovenskem prostoru, kar je novost, hkrati pa želimo z njim spodbuditi vzgojitelje, da bi obogatili svoje poučevanje z uporabo obravnavanega pristopa.
Ključne besede:projektno delo, pristop Storyline, predšolska vzgoja, didaktika, didaktika družboslovja
Leto izida:2021
Založnik:[L. Lipovšek]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:37.015.31(043.2)
COBISS_ID:52892419 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I00C5KCL
Število ogledov:170
Število prenosov:55
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.01.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning about Spodnja Polskava mansion with the Storyline Approach
Opis:The theoretical part presents project work, namely different types of project work, its characteristics, principles and planning. The Storyboard Approach is also a type of project work. The theoretical part also defines the fundamentals, principles and the role of a pre-school teacher as well as describes the steps required for implementation. The practical part analyses the implementation of six episodes of the Storyboard Approach in a group of four to six year-old children. The results have shown that considerable time was spent for planning and preparation, which in fact proved to be beneficial. Children were active and highly motivated for learning. Moreover, they have learnt a great deal about the chosen topic. The execution of building design and figures was carried out according to expectations and some higher objectives were partly achieved. Positive changes during activities and children’s involvement were also noticed by their parents. The diploma thesis is important since it presents the analysis of implementation of the Storyboard Approach in Slovenia, the approach in question being in fact a novelty in this country. The authors of the thesis also wish to encourage pre-school teachers to enrich their teaching using this approach.
Ključne besede:project work, the Storyline Approach, pre-school education, didactics, didactics of social sciences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici